28 augusts, 2012

      Hei,
      jau labu laiku vēlējos darboties ar blogu, jo man tas vienmēr ir licies interesanti  un arī tāpēc, ka māsai tāds ir (vivi-magic.blogspot.com). Beidzot arī sev esmu to iespēju devusi. Nezinu kā man sanāks, jo pat pati bloga noformēšana bija grūta. Vienmēr gribās izdarīt labāk, bet beigās nesanāk nekas. Tik daudz dažādas krāsas, fonti utt., kas ir jāizvēlas. Tomēr sevi mierinu ar domu, ka katru dienu tas nebūs jādara, lai gan tuvākajā laikā būs atkal jāķeras pie darba, jo nu neiznāca man bloga noformējums kādu vēlētos. Varbūt esmu pārāk kritiska pret sevi, bet es ceru, ka spēšu to padarīt tādu, lai tas iet pie sirds gan man, gan Jums.
     Zem bloga nosaukuma jau minēju, ka mani raksti būs pārsvarā par skaistumkopšanu, bet ja radīsies idejas un vēlme publicēt rakstus par citām lietām, tad tas notiks tepat, jo, manuprāt, būtu diezgan muļķīgi veidot jaunu blogu, kurā es veiktu tikai dažus ierakstus ar lielu laika atstarpi.
     Kamēr blogs bija tapšanas stadijā, galvā jau iešāvās domas par rakstiem, kurus nākotē jau realizēšu šeit. Tomēr zinu daudzu jauno blogotāju likteni, kuri uztaisot blogu ir tik saviļņoti, ka izveido daudz rakstus mazā laika posmā, bet pēc neilga laika tas ir pielīdzināms tuksnesim, kurā nav nekā kā vienīgi smiltis. Savam blogam es to nenovēlu un, lai tā nenotiktu es centīšos neskriet laikam pa priekšu. Tas būs grūti, jo man jau tagad ir tā sajūta kā daudziem, ka gribas rakstus likt, likt un likt. Mēģināšu turēt sevi grožos un nepaļauties kārdinājumam, bet, kad sāksies aizņemtais skolas laiks, tad gan būs jāpapūlas, lai atrastu laiku un spēku labu darbu vārdā.
      Ar visu šo es gribēju pateikt, ka mans blogs ir oficiāli atvērts publikai. Tad jau tiksimies manā nākamajā rakstā, kas būs pavisam drīz! Tajā varēs aplūkot, ko tad man atveda no Īrijas. Varu mazliet pačukstēt, ka nagu lakas būs daudz, bet kādas tas, lai paliek intrigai.

3 komentāri:

  1. Diezgan sakarīgs un lasāms blogs Tev pagaidām ;)
    Tā turpināt.

    AtbildētDzēst
  2. Un nomaini komentāru burtu krāsu no melnas uz gaišāku - neko nevar salasīt. :D
    Sākumā domāju kāpēc mans komentārs pazudis :D

    AtbildētDzēst