30 augusts, 2012

Labumi no Īrijas

      Nu, tad arī ir pienācis laiks otrajam rakstam. Kā jau minēju, tas būs par lietām ko man atveda no Īrijas.


     Sāksim ar  Color CLUB nagulakām. Savā īpašumā ieguvu divus kolekcijas iepakojumus un katrā ir 7 nagulakas. Vienā dienā nekad neesmu dabūjusi tik daudz nagulakas. Esmu priekpilna vēljoprojām. No iepakojuma gan atbrīvoties negribas un domāju viņas tur arī atstāt.
     Katrs komplekts maksāja 9.99, tātad katra nagulaka maksāja 1 Ls. Izdevīgs pirkums, jo Latvijā viena nagu laka maksā ~2 Ls.

           Kolekcija BACK to BOHO:
  •  915 NOMADIC IN NUD
  •  916 EARTHY ANGEL
  •  917 NEW BOHEMIA
  •  918 SHABBY DRAB
  •  919 RAD NOMAD
  •  920 RED-ICAL GYPSY
  •  STUCK ON YOU BASECOAT
          Kolekcija ALL ABOUT French:
  • 024 French Tip
  • 933 More Amour
  • 934 Eiffel Tower Power
  • 935 Femme á La Mode
  • 936 Au Revoir!
  • 937 Little Miss Paris
  • 15011 Milky White French Mani Base Coat


     Šo Lip Smacker jau esmu gribējusi pamēģināt sen un beidzot man tas ir izdevies. Manas iedomas tas attaisnoja, jo patiešām var sajust Coca-Cola smaržu un garšu, protams, ja pati varētu izvēlēties kuru ņemt, tad ņemtu Sprite, jo Coca Cola dzērienu nelietoju. Tomēr tas nav šķērslis, lai šo jaukumu nelietotu. Lietošu un kā vēl. :)

     Daudzu gaidītais Maybelline Color Tattoo 24 Hour Tattoo Eyeshadow ir arī manā rīcībā. Dzirdēju labas atsauksme un no manīm arī tās pašas labākās. Man ir tonis 05-EternalGold. Pēdējā laika mani piesaista zeltītie toņi un nav ko daudz tur runāt - lieliskas acu ēnas, kuras iesaka pamēģināt tām, kas to vēl nav izdarījušas.

05-EternalGold
      No skaistumkopšanas tas ir viss, bet nevaru neparādīt jaukus auskarus no New Look un savas mīļākās firmas apavus Vans, ja vien Latvijā būtu tik plaša izvēle, bet no otras puses tas ir labi, jo tad būtu lielāka iespēja, ka kādam vēl ir šādi paši apaviņi.
Glitter Authentic Vans €75.00
Gold Double Cross Spike Earring €3.99
   Beigās sanāca garš raksts, kurš pašai ļoti patīk. Ceru, ka nebija garlaicīgi skatīties. :):)

2 komentāri:

  1. Garš un ļoti interesants raksts! Un ļoti patīk Tavas jaunās vans kediņas, tādas Latvijā, nevienam neatradīsi:)

    AtbildētDzēst
  2. prieks, ka kādam patika. :)
    Jā, es viņas mīlu!

    AtbildētDzēst