29 septembris, 2012

L'occitane produkti

     Sākšu šoreiz rakstu ar atvainošanos, jo atkal jau neesmu rakstījusi labu laiciņu, bet neko daudz tur nevaru darīt, jo bezspēks un bezmiegs dara savu un neraudiet, ka es vai mana māsa esam slinkas, jo tāda ir cilvēka daba un neko tur nepadarīsi. Par māsu runājot tur ir cits stāsts, jo viņai nav kameras un laiks rādīs kā viss nostāsies savās vietās, bet pagaidām var zīlēt vienīgi kafijas biezumos.
  Tomēr atgriežamies uz pozitīvākas nots. Es ceru, ka tagad pēc Studentu paradīzes apmeklēšanas būšu kārtīgi iztrakojusies un, varēšu sākt jaunu apņemšanos jeb katru nedēļu man būs ja uzraksta viens raksts. Ja es nepildīšu šo apņemšanos, tad blogam būs gals, bet negribētos tādu likteni, jo saista šīs lietiņas.
    Beidzot varam arī pievērsties L'occitane produktiem. Tie būs trīs: L'Occitane Verbēnas šampūns, roku krēms un olīvu sejas skrubis.




     Šis šampūns ir jau otrais manā rīcībā un mani tas ļoti apmierina, bet es to nelietoju katru mazgāšanas reizi, jo man patīk to lietot pakāpeniski mainot ar citiem šampūniem un tas ir arī tāpēc, ka tas priekš manis nav lēts. Lai nu kā pie šī produkta nonācu, jo katras matu mazgāšanas beigās bija sajūta, ka mati izkrīt pārāk daudz un tas mani neiepriecināja, jo vienmēr tie ir bijuši plāni un pastiprināta to izkrišana padarīja mani traku. Lietojot šo šampūnu to izkrišana manāmi samazinājās un nelietojot to izkrišana atkal parādās, tāpēc domāju izlietot šo iepakojumu un meklēt ko citu, jo vajag izmēģināt arī citus šampūnus.


    Tāpat kā šampūns, šis ir ļoti labs roku krēms. Maigs, ātri iesūcas ādā, lai gan paliek nedaudz tāda kā eļļas kārtiņa, bet tā pazūd un netraucē tālākās dienas gaitas. Smarža arī ir jauka - svaigs citrona pieskāriens, tieši tas, kas man patīk. Priecē, ka ir dozators, kas atvieglo manu ikdienu, jo patīk šo krēmu lietot no rīta. No rīta man parasti nav daudz laika, jo patīk pagulēt un ir grūti pamosties, tāpēc sanāk vienmēr steigties uz tramvaju., lai to nenokavētu, steidzoties nav laika skrūvēt vāciņu citiem krēmiem. Šis ir lielisks variants steidzīgiem cilvēkiem kā man. :)

     Un pēdējais produkts šajā raktā, kas mani ne iepriecina, ne apbēdina. Tas ir olīvu sejas skrubis. Nekas daudz bilstams par viņu nav. Ļoti nepatīk smarža, ja to var tā nosaukt. Klājas labi, veic savu funkciju kā jau skrubis. Labs variants ikdiena lietošanai, ja var sadzīvot ar smaržu. Personīgi es to lietoju tikai vienu reizi nedēļā, parasti brīvdienā, jo, tomēr, tā smarža mani biedē. Darba dienās gribās ko patīkamāku degunam.
    Raksts ir pienācis izskaņai un gaidiet nākamo rakstu, kas šoreiz būs daudz ātrāk, jo centīšos sastādīt saraktu ar datumiem un rakstiem, kas ir jāizveido. :)

1 komentārs:

  1. Paldies par atsauksmi! Vai man vienīgajai nerādās attēli šeit? :/

    AtbildētDzēst