11 septembris, 2012

The Body Shop pirkums

   Tik ļoti skumji, ka ir sācies šis steidzīgais laiks un blogam veltīt laiku ir ļoti grūti, lai gan ir tikai otrās nedēļas vidus, bet jaunā skola un aizņemtās darba dienas dara savu.
   Mans pēdējais raksts bija augustā un tas mani šokēja, jo neticu, ka laiks ir pagājis tik ātri. Blogs izskatās izmiris - neatbildēti komentāri, nav jauni raksti un citi uzlabojumi. Tāpēc šodien, kad esmu apslimusi un neeju uz treniņu lietas vērsīšu par labu.
   Šodien pastāstīšu par pirkumu no veikala The Body Shop, kas tika nopirkts augusta beigās. Ar draudzeni satikāmies un devāmies uz universālveikalu Galerija Centrs, jo vajadzēja nopirkt dažādus sīkumiņus un, protams, mans galvenais mērķis bija nopirkt antibakteriālo želeju rokām. Jautāsies: "Kāpēc man tādu vajag un kur par tādu uzzināju?", tad atbilde ir pavisam vienkārša. Skolai tuvojoties noskatījos daudz, daudz video ar nosaukumu - Back to school. Video man izraisīja atkarību un nevarēju beigt tos skatīties. Noskatījusies video sāku prātot, ko es ņemšu līdzi savā ikdienas somā un nonācu pie secinājuma, ka man vajag šo želeju, jo skolā neiznāk laika pirms pusdienām nomazgāt rokas. Arī, ja būtu laiks, daudzas skolas domā, ka pietiek tikai ar ūdeni, jo ziepes un roku žāvētājus mēs, acīmredzot, neesam pelnījuši.

     Aizmirsu piebilst, ka man noveicās un ieguvu klienta karti, kuru arī vēlējos iegūt, bet nebūtu pati prasījusi, ja kasiere nepiedāvātu.


Kartei ir jauks dizains un nebrīnieties, kas tā par melnu svītru. Noslēpu kartes numuru.

Zemeņu antibakteriāla želeja rokām. 60ml. Cena Ls 2.60.






































   Ražotājs: Netaukaina, ātri žūstoša želeja roku attīrīšanai bez ūdens. Iznīcina 99,9% baktērijas un patīkami iesmaržina roku ādu. Ar Godīgas tirdzniecības ietvaros iegūtām kumelītēm. Nesatur triklozānu.
    Varu piekrist ražotājam un tā patiešām ir parocīga, jo neizņem daudz vietas un dara brīnumus. Ejot pusdienās varu būt droša, ka rokas ir tīras un nav jāuztraucas, ka nav laika un vietas, kur nomazgāt rokas. :)


p.s. Būtu jauki, ja kāda varētu pastāstīt, kur var nomainīt komentāru krāsu.
   


4 komentāri:

  1. Šie manuprāt, ir vislabākie anti-bakteriālie līdzekļi, tieši aromāta ziņā. Man pašai gan labāk patīk greipfrūtu un citronu:)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Tos vēl neesmu mēģinājusi, bet gan jau kad beigsies šis, tad nopirkšu. ;)

      Dzēst
  2. es laikam jau tavas māsas blogā rakstīju,ka šis blogs varētu būūt ļoti labs,jo valoda ir perfekta,runas stils tāpat,pārējo visu laiks rādīs,katrā ziņā tagad jau katru dienu ielūkojos te,vai nav kaut kas jauns :)

    ____

    šis līdzeklis varētu būt baigi labais :) vari lūdzu pateikt par kādām naudiņām pirkts? man arī noderētu ^^

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. patīk man tik pozitīvi komentāri. :)
      liels paldies par uzslavām!

      ne tikai varētu būt labs, bet ir labs. pirkts par Ls 2.60

      Dzēst