21 oktobris, 2012

Catrice konsīleru palete un vazelīns lūpām

    Gribu Jums atrādīt savus otrdienas pirkumus no Eurokosa. Nopirku sen kāroto Catrice konsīleru paleti un vazelīnu lūpām, kuru pamudināja nopirkt Zandas raksts - parskats-vaseline-balzams :)

    Varat redzēt, ka pa šo nedēļu es jau paspēju abus pirkumus testēt. Konsīleri izmantoju katru dienu un tas man ļoti patīk, jo vienā iepakojumā ir viss ko vajag. (zaļais ādas apsārtumiem; rozā tumšajiem lokiem; trīs bēšie toņi nosedz ādas nepilnības) Uz manas ādas konsīleris veic visas funkcijas, jo man nav pārāk tumši loki, kuriem vajadzētu konsīleri ar "stiprāku" maskēšanas spēju. Citos skaistumkopšanas blogos lasīju, ka viņš nesedz pietiekoši labi, bet priecājos, ka man der un varu to izmantot ikdienā.
    Runājot par vazelīnu lūpām, tad šis produkts arī ir noderīgs un patīk lietot to esot mājās. (Kāpēc?) Es nezinu, tas vienkārši man stāv uz galda un, strādājot ar datoru vai mācoties, to ir ērti un ātri izmantot. Visu pārējo par šo produktu Jūs varat izlasīt lieliskajā izklāstā Zandas rakstā. :)

3 komentāri:

  1. žēl, ka nav pirms un pēc skats pielietojumā ar korektoru paleti. Visu laiku domāju piekr, tad kaut ko nenopērku. Saki, ilgi turās uz problēmzonām? :)
    Prieks, ka Tev arī vazelīns lūpiņam iet pie sirds. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. par noturību ir tā, ka tikko atnācu no skolas un, ja es ietu kaut kur vēl, tad prasītos uzlikt mazliet konsīleri, lai noslēptu tumšos lokus, bet, piemēram, uz deguna viss ir kārtībā un uzlabojumus neprasās. :)

      jā, vazelīns patīk! paldies, ka informēji par tāda eksistenci. :))

      Dzēst
  2. Info- Catrice korektora platē ir nevis 3 bēšie toņi nepilnību nomaskēšanai, bet 2 bēšie un viens tā saucamais "highlighter" izgaismotājs. Sākumā strādā vajadzības gadījumā ar zaļo un rozā toni, pa virsu uzklāj šo izgaismotāju, lai iegūtu dabisku efektu.
    Šo korektoru plati var iegādāties Drogas.

    AtbildētDzēst