28 oktobris, 2012

Color Club nagu laka Shabby Drab 918

    Sestdien vakarā nolēmu uzlakot nagus, bet gribējās piešķirt kādu akcentiņu. Ilgi rokās grozīju dažādus spīdumiņus, bet tas nebija tas ko es gribēju. Atcerējos, ka māsa braucot prom man atstāja vienu punktiņu taisītāju (dotting tool). Liku to lietā un sanāca interesanti. Atkal jau pavisam vienkārši, bet glīti :)

 
     Gribēju vēl pastāstīt par šo nagu lakas tonīti Shabby Drab 918, jo vēl joprojām nevaru saprast kāda krāsa tā ir. Varbūt smieklīgi, bet ļoti mānīgs tonis. Varat apskatīties citu blogeru attēlus (google).
    No paša sākuma, kad skatījos, kuru nagu laku ņemt, lai uzkrāsotu nagus, tad domāju, ka tas ir viens savāds, neizdevies violets tonis. Tomēr to izvēlējos, jo kādu dienu tāpat visi toņi jāpamēģina un galu galā nevar jau būt tik slikti. Nesmukus toņus ražotāji netaisītu. Uzklājot jau pirmo kārtu biju pārsteigta, jo acīmredzami nesmukais violetais tonis iekrāsojās pelēks un mana sirds kļuva mierīga. Savādi, ka visos attēlos, kas ir google neviens neatbilst īstajam tonim, kas ir dzīvē. Arī lasot aprakstus, katra interpretē savādāk.

Secinājums: Shabby Drab ir violetipelēcīgs tonis, kas neatklāj savu patieso krāsu. Tātad krāsojam tad, kad gribam būt noslēpumainas. :)

8 komentāri:

  1. Sveika! Man patika tavs blogs un es tevi nominēju Liebster blog balvai, vairāk informācija šeit http://makeupnodrogaslv.blogspot.com/2012/10/liebster-blog-balva.html

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. oho, baigi interesanti.
      noteikti uztaisīšu rakstiņu. :)

      Dzēst
  2. Skaistā toni nagu laka! :)
    P.S. Nominēju The Liebster Blog Award http://makeuphairandshoes.blogspot.com/2012/10/the-liebster-blog-award.html

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man arī iepatikās tonis. Šeit der teiciens, ka pirmais iespaids ir maldīgs, jo no sākuma šaubījos. :D
      paldies, jau otrais nominētājs. :)

      Dzēst