15 oktobris, 2012

Svētdienas pirkumi

    Vakar atkal trakuma iespaidā sanāca iepirkties Drogās, bet nav jau tā, ka pirku tikai pirkšanas pēc, bet šie produkti bija manā vēlmju sarakstā. Agri vai vēlu tie visi ir jānopērk, kas nekad nenotiks, jo saraksts visu laiku papildinās, tas ir kā nebeidzams cikls. Nerunāšu daudz, skatieties pirkumus bildēs, kas šoreiz ir īpaši daudz.



    Parastā zobu diega vietā, kas man beidzās, nolēmu nopirkt šos zobu kociņus, kas īstenībā ir parocīgāki, jo nevajag patērēt laiku, lai izdomātu cik garu zobu diegu vajag. Tomēr līdzi paņemšanai parastais zobu diegs ir daudz ērtāks, jo neaizņem tik daudz vietas kā šis iepakojums.
 
     Viens no produktiem, kas arī bija beidzies un nekavējoties vajadzēja iegādāties. Šīm salvetēm ir ļoti draudzīga cena tikai Ls 0.99. Lietoju arī parastos vates spilventiņus un nekāda vaina.




    Mans gaidītākais produkts ko jau ilgi esmu gribējusi, bet cena mani līdz šim bija atturējusi. Tad svētdien man paveicās un šim lainerim bija atlaide, ko es izmantoju. Cena bija un droši vien vēl ir Ls 4.75. :) 

    Make-up bāzi man sen jau vajadzēja, tad nolēmu par labu essencei, jo kaut arī Loreal bāzei bija atlaide, tā tomēr likās par dārgu. Tagad domāju, ka varbūt nevajadzēja pažēlot naudu, jo pēc šodienas izmēģināšanas man spīdums likās traucējošs, bet nedēļas garumā jau sapratīšu vairāk, lai spriestu.

    Pēdējais pirkums ir Maybelline COLOR sensational shine lūpu krāsa ar piesātinātiem krāsu pigmentiem, izteiksmīgu mirdzumu un barojošo medus nektāru.Tonī 602 BEIGE ROSE. Cena ar atlaidi Ls 3.75.

p.s. Šodien biju Eurokosā, nopirku divus produktiņus. Rakstu gaidiet vēlāk. :)

xoxox

2 komentāri:

  1. Es ari to visu gribu! :D
    Tu mani kardini.....

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. haha, dabūsi darbu - nopirksi visu gan sev, gan man. :)(hug)

      Dzēst