29 oktobris, 2012

The Liebster Blog balva!

    Šodien mani iepriecināja makeupnodrogaslv  un makeuphairandshoes, jo viņas mani nominēja The Liebster blog balvai :) Tad nu arī būšu čakla un atbildēšu uz jautājumiem, jo uz rītdienu mājasdarbu nav un uz treniņu nepaspēju, jo pārcēla daudz agrāk sakarā ar to, ka pārējiem ir brīvlaiks. Es esmu viena no tiem laimīgajiem, kas var iet uz skolu, jo papildu vidusskolas izglītībai vēlos iegūt profesiju.

Balvas būtība:

    Šo balvu piešķir blogeris blogerim ar mērķi iepazīst vienam otru un darīt zināmu, ka pieliktās pūles nav veltas! Šis ir lielisks veids, kā palīdzēt kļūt atpazīstamākiem nelieliem blogiem, kuriem ir 200 vai mazāk sekotāji.


    Fakti par mani: 
  1. Es spēlēju volejbolu jau apmēram četrus gadus.
  2. Man ir kreisajā ausī 10mm liels/mazs tunelis, helix auskars skrimslī un divi parastie auskari. Vienu no tiem izdūru pati ar ārstnieciskā auskara un ābola palīdzību, gluži kā mana mamma stāstīja no viņas jaunības izdarībām. Gribētu vēl iegūt septum pīrsingu degunā, bet neesmu tik pārliecināta un mamma varētu nepiedot. :D
  3. Es nedzeru coca-colu un izvairos no citiem gāzētiem dzērieniem.
  4. Vasarā man patīk skriet vakaros, jo tā var sevi uzturēt formā un izbaudīt vientulību.
  5. Ļoti, ļoti patīk tumblr.com.
  6. Mīļākā krāsa ir zila.
  7. Dievinu Ziemassvētku laiku, jo tas ir lampiņu un citu mīlīgu lietiņu laiks.
  8. Mans sapnis ir kādreiz nokļūt Kalifornijā, jo tur ir silts un tā tas vienkārši ir.
  9. Mīļākais saldums ir saldējums, nav svarīgi, kas par gadalaiku, ziema vai vasara man tāpat tas garšos.
  10. Es bieži pievēršu uzmanību mazām detaļām, tas ir, cilvēkos, apkārtējā vidē, par ko citi ir vienaldzīgi un nekad neiedomātos pamanīt.
  11. Esmu diezgan pedantiska persona, jo patīk tīrība, bet tas nenozīmē, ka mana istaba ir vienmēr kārtīga.
  
    Atbildes uz MakeupNoDrogasLv un Danas jautājumiem:
  1. Lūpu balzams vai lūpu spīdums? - Lūpu balzams, jo lūpu spīdums neizskatīsies labi, ja lūpas nebūs sakoptas. :)
  2. Mīļākais roku krēms ziemai un rudenim? - Teikšu to ko tagad lietoju -> dziļi mitrinošais roku krēms no MADARAS.
  3. Mīļākais ēdiens? - Es dievinu makaronus, jo tas ir ēdiens, kas man nekad neapniks.
  4. Kosmētikas produkts, bez kura nevarētu izdzīvot?BB cream
  5. Mīļākā svece un smarža? - Nav man mīļākās sveces, jo lietoju tās, kas ir mājās, bet gribētu pamēģināt izslavētās Air Wick sveces ar aromātu.
  6. Kurš ir tavs mīļākais blogs? - Konkrēti nav, bet daudz ir jauku blogu.
  7. Kāpēc tu izvēlējies taisīt blogu? - Jo māsai tāds bija un sen jau gribējās kaut ko tādu pamēģināt.
  8. Mīļākais gadalaiks un mēnesis? - Man ir dalītas jūtas gan Ziema, gan Vasara un mēnesis Februāris.
  9. Risks, kuru nevarētu izdarīt? - Hmm, tā grūti uz sitiena izdomāt, bet noteikti nevarētu saņemties izlekt ar gumiju vai izpletni.
  10. Apsēstība, neskaitot kosmētiku? - Tumblr.com bildītes.
  11. Mīļākais seriāls un grāmata? - Esmu atkarīga no seriāla Pretty Little Liars un nezinu ko darīšu, kad noskatīšos pēdējo sēriju. Mīļākā grāmata P. Heringtons "Domu spēks jauniešiem".

  1. Mīļākās brīvdienas/svētki? - Ziemassvētki.
  2. Ko savas dzīves laikā gribētu pamēģināt un sasniegt? - Tik plašs jautājums, ka arī grūti izdomāt, bet nu ko tik es negribētu pamēģināt. Par sasniegšanu runājot, gribētu izveidot savu uzņēmumu, lai tas pastāvētu no paaudzes paaudzēm.
  3. Visbiežāk apmeklētākā lapa internetā? - blogger; twitter; tumblr.
  4. Kas Tevi iespaidoja rakstīt blogu? - Māsa.
  5. What's your guilty pleasure? /manuprāt, tulkojot zūd jēga/ - Eh, nezinu, laikam nav.
  6. Kosmētikas produkts bez kura nevarētu iztikt?  - Ķermeņa krēms.
  7. Šīs sezonas must-have produkts? - Šalle.
  8. Mīļākais dzēriens? - Melnā tēja.
  9. Labākie sasniegumi dzīvē līdz šim? - Esmu tikusi līdz vidusskolai. Esmu tik neinteresanta, ka neesmu neko jēdzīgu sasniegusi. :/
  10. Mīļākā bērnības atmiņa? - Visa bērnība ir viena liela atmiņa.
  11. Hobiji? - Volejbols, skriešana, blogošana.
 

5 komentāri:

  1. Izlasot tavas atbildes, liekas it kā lasītu savas! :D

    AtbildētDzēst
  2. Cik atklāti par pīrsingiem un tuneļiem. :) Nicee

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. heh, tā sanāca, jo šitās lietiņas patīk :)

      Dzēst
  3. Sveika! Es Tevi nominēju Liebster Blog award http://infinitelifex.blogspot.com/2012/10/the-liebster-blog-award.html

    AtbildētDzēst