11 oktobris, 2012

Trakās dienas Stockmann

      Kā jau katru gadu notiek Trakās Dienas universālveikalā Stockmann, tad nu es nevarēju atturēties kaut ko tur nopirkt. Sanāca netīšām iztērēt visu pirmo stipendiju, bet par to īsti nebēdājos, jo ieguldīju lietās ko nevar apēst, protams, pēc iepirkšanās nācās piepildīt vēderu arī Čili picā, bet par to nav stāsts. Nopirku daudz maz nepieciešamas lietas, bet no dažām vienkārši nespēju atturēties, piemēram, MADARAS dezodorants, kas pēc būtības nebija nepieciešams, bet gribēju jau sen to pamēģināt, tātad nepieciešams. Šādi es sevi mānīju, lai tikai nopirktu. Skumji, bet fakts.








Iepirkumu saraksts:
1. Augu un ziedu dezodorants MADARA, 50ml (parastā cena Ls 7.95, Trako dienu cena Ls 4.50)
2. Aizsargājošs roku krēms MADARA, 75ml ( parastā cena Ls 6.95, Trako dienu cena Ls 3.90)
3. GOSH Amazing Length`n Build skropstu tuša, 10ml (parastā cena Ls 7.00, Trako dienu cena Ls 1.90)
4. Gosh X-Ceptional Wear Foundation, 35ml (parastā cena Ls 8.00, Trako dienu cena Ls 3.90)
5. L'Oréal Paris Triple Active Re-Nourish attīrošais pieniņš, 200ml (parastā cena Ls 3.99 , Trako dienu cena Ls 2.90)
6. L'Oréal Paris Triple Active Re-Nourish toniks, 200ml (parastā cena Ls 3.99 , Trako dienu cena Ls 2.90)
7.Schwarzkopf Professional Silhouette matu laka īpaši stiprai fiksācijai, 300ml (parastā cena Ls 6.00, Trako dienu cena Ls 3.90 )
8. President classic zobu pasta, 75ml (parastā cena Ls 3.50, Trako dienu cena Ls 1.50)
9. Sweet Breath Non-Aerosol Breath Spray, Spearmint, 9,8 ml (parastā cena Ls 1.00, Trako dienu cena Ls 0.50)
Kopsumma: Ls 22.00

     Ar šo man nepietika, tāpēc devāmies ar klasesbiedreni uz h&m veikalu, kur nopirku parastu krekliņu, jo iepatikās ļoti krāsa un cena bija ļoti draudzīga.(Ar kameru man nesanāca nofotogrāfēt krāsu :/ ) Neatradu iemeslu, lai nenopirktu. Un jau iepriekšs biju noskatījusi aksesuāru, ko var piespraust pie blūzītes. Bildē var labāk saprast, jo nemāku tā īsti to nosaukt, jo atkal jau čekā un uz iepakojuma nav nosaukums, atliek vien savus izdomāt, kas man neizdodas.



      Tas arī ir viss un nedomāju neko vairs pirkt, bet, kas zin, Trakās dienas vēl nav beigušās un esmu galīgi traka palikusi. Kopumā esmu ļoti priecīga ar izdevīgajiem pirkumiem, jo, kā jau minēju, vairākumu man arī vajadzēja un bija iespēja tos iegādāties. :)

Kādas ir Jūsu domas par Trakajām dienām?

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru