21 novembris, 2012

Drogas

    Sveikas! Šodien lieliska diena, jo atļāvos šo to nopirkt, ko īstenībā biju jau noskatījusi un ielikusi sarakstā. Nu, labi nemelošu Garnier ķermeņa krēmu nopirku, jo bija atlaide un, tāda paša veida ir arī roku krēms. Man obligāti vajadzēja nopirkt, lai sanāktu komplektiņš. :D Gari neizplūdīšu, tāpēc skatieties bildes. 




Tātad, šīs dienas ieguvumi:
  • Garnier atjaunojošs pieniņš ļoti sausai ādai ar šī sviestu.
  • Dove Summer Glow paštonējošais ķermeņa losjons normālai ādai.
  • Superdrug barojoša dubļu maska ar šokolādi.
  • Garnier pašsildoša maska, ar balto mālu un cinku.
  • Garnier BB krēms Miracle skin perfector jutīgai ādai.

    Pēc šo produktu lietošanas būs raksti, bet man jau ir rinda ar produktiem, kam ja uztaisa apskati. Centīšos visu labot! :)
xo

7 komentāri:

  1. Vēlētos atsauksmi par Dove summer glow :)

    AtbildētDzēst
  2. Noteikti gaidīšu Dove summer glow atsauksmi ;)

    AtbildētDzēst
  3. Dove Summer Glow atsauksmes,lūdzu.Man bail no paštonējošajiem krēmiem,bet nagi niez izmēģināt :)


    P.
    http://gguiltypleasures.blogspot.com/

    AtbildētDzēst
  4. Jā, es puevienojos visiem - rakstu par Summer Glow. :)

    AtbildētDzēst
  5. Es ari pievienos- par Dove, kā arī Garnier BB jutīgai ādai

    AtbildētDzēst
  6. Jauki apzināties, ka ir pieprasījums uz kādu produktu. :)
    Raksts varētu būt nedēļas sākumā.

    Par Garnier bb cream vēl nemācēšu teikt. ;)

    AtbildētDzēst