24 novembris, 2012

Dzintara Be Trendy tīrošā sejas maska

    Pirms kādām divām nedēļām izmēģināju šo sejas masku. Iespaidojos no pašmāju bogerēm, jo daudzas atzina, ka ir laba un pirkšot atkārtoti vai ir nopirkti krājumi. :)
    Arī man šī maska iepatikās un pirkšu atkārtoti. Atverot iepakojumu sajutu saldu ananāsu smaržu, manam degunam un ādai nav problēmas ar smaržām, tāpēc, kamēr maska atradās uz manas sejas, šī smarža nespēja apnikt. Citiem tas ir kā traucēklis, bet es to uztveru kā plusiņu. Iepakojums izskatās maziņš (8ml), domāja, ka būs pa maz, bet izrādās, ka pietiktu pat divām reizēm. No sākuma es to nesapratu, tāpēc sanāca kārtīga kārta uz sejas. Pat nezināju, kur lai liek visu masku, jo atstāt iepakojumā bija žēl. Nākamajā reizē tas vairs neatkārtosies. Nekādu lielo efektu negaidīju, jo uz doto brīdi man nebija ne pinnes, ne pūtītes un neesmu arī izteikta taukainas ādas īpašniece. Rezultātā arī saņēmu labi attīrītu sejas ādu, svaiguma sajūta un labs garastāvoklis garantēts. Galvenais, ka maskas lietošana neaizņem daudz laika, bet tas mani neiespaido, jo lietoju to svētdienā, kad ikdienas steiga mani netraucēja. :)


Iedarbība: Efektīvi tīra ādu. Noloba atmirušās šūnas. Attīra no „korķiem” aizsprostotās poras. Satur antibakteriālus, pretiekaisuma un lobošus komponentus. 

Lietošana: Uzziest vienmērīgi uz ādas problemātiskās zonās (deguns, piere, zods). Nelietot ap acīm un lūpām. Pēc 2-3 minūtēm nomazgāt ar lielu ūdens daudzumu.

Sastāvs: Aqua, Sorbitol, Kaolin, Alcohol, Triethanolamine, Glycyrrhiza Glabra Extract, Centaurea Cyanus Extract, Trifolium Pratense Extract, Arnica Montana Extract, Chelidonium Majus Extract, Aloe Barbadensis Extract, Acrylates/ C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Urea, Titanium Dioxide,  Sodium Cocoamphoacetate, Panthenol, Bisalabol, Allantoin, Disodium EDTA, Zinc Gluconate, Sodium Salicylate, Methylisohiazolinone, Parfum.

1 komentārs: