19 novembris, 2012

Original Source dušas želeja

    Jau ilgu laiku manā wish listā bija Original Source mint and tea tree dušas želeja. Ar mammu devāmies uz veikalu Jysk nopirkt tv galdiņu, bet turpat arī bija lielā XXX Maxima, iegājām un tur pašā priekšā bija daudz skaistumkopšanas lietiņas (pie tam ar atlaidi). :) Ieraudzījusi šo dušas želeju, manā sejā atplauka neviltots smaids. Es tik ļoti, ļoti ilgi gribēju šo želeju un mans mazais sapnītis piepildījās. Protams, mana mamma nesaprata, kas var būt tik īpašs dušas želejā, ka būtu tā jāpriecājās, bet var :D

Ražotājs: Nekādas rutīnas. 7927 piparmētru lapiņas izmantotas vienai atvēsinošai Original Source Mint & Tea tree dušas želejas pudelei, kas ļaus Jums izjust aukstas trīsas un Jūs atmodinās. Izbaudiet to - mīlēt vai ienīst, tā ir Jūsu izvēle!


    Manas cerības attaisnojās, bet tomēr biju gaidījusi daudz stiprāku smaržu. Biju sasapņojusies, ka smarža būs tik stipra, ka spēs no rīta mani pamodināt, bet nekas mani, laikam, nepamodinās. Jebkurā gadījumā ļoti forša un iesaku visiem. Man tagad gribās arī citas pamēģināt, piemēram, ar laimu, jo Cosmopolitan žurnālā tā bija nominēta kā labākā. :)


p.s. Līdz 21.novembrim xx un xxx Maximās atlaide Ls 1,59!

8 komentāri:

  1. Es arī ļoti gribētu pamēģināt šo dušas želeju, bet Drogās nav, laikam būs jādodas uz Maximu! :)

    AtbildētDzēst
  2. Es arī biju sajūsmā par šo dušas želeju. Žēl tikai, ka arī ''manās Drogās'' nav. :(

    AtbildētDzēst
  3. @MakeupNoDrogasLv @Makeup Hair and Shoes Atbildu abām kopā :D Es arī neesmu nevienās Drogās redzējusi. Tāpēc, ja vēlaties, tad pasteidzieties, jo akcija vēl tikai divas dienas. :)

    AtbildētDzēst
  4. Tā chocolate mint izskatās kārdinoša!
    Vai esi mēģinājusi?

    AtbildētDzēst
  5. drogās bija kaut kad sen un tad pazuda. mani favorīti ir ar baziliku (kas arī vairs nav civilizēti atrodama) un ar vaniļu. plānā ir šokolādes. es arī maximā uz atlaidēm paņēmu :))
    patīk, ka šīm dušas želejām tāda dabīga un spēcīga smarža, tiešām dod pa emocijām :)

    AtbildētDzēst
  6. Šobrīd esmu Uk, šeit šīs dušas želejas maksā 1£. Sajūsmas vairs nav, savu pirmo pamēģināju pirms 4 gadiem, iemīlējos, bet tad mūsu ceļi šķīrās. Iespējams, ka nopirkšu nostalģijai.

    E.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. haha, kad var dabūt, tad nevajag vairs, bet kad nevar, tad vajag. :D raksturīgi cilvēkiem.

      Dzēst