01 decembris, 2012

Dove Summer Glow

    Man ir patiešām liels prieks par to, ka šis raksts bija tik ļoti pieprasīts. Zinu, ka solīju rakstu ātrāk, bet nolēmu palietot ilgāk, lai redzētu visus plusus un mīnusus. Kopumā lietoju jau apmēram 1,5 nedēļu. Sāku pagājušo trešdien. Izlaidu tikai vienu dienu pa starpu, bet arī ne visu laiku.
    Tātad man ir paštonējošais losjons "normal to dark skin", citu Rimi veikalā es nemanīju, bet noteikti citos ir un Drogās arī. Pirmo reizi ko šādu lietoju, tāpēc nezināju ko gaidīt, cerēju tikai, lai nepalieku oranža.
    Ražotājs: Dove Summer Glow paštonējošais ķermeņa losjons normālai ādai. Pakāpeniski veido vasarīgu iedegumu. Dove īpašo mitrinātāju unikālā kombinācija ar aktīvajām pašiedeguma vielām padara Tavu ādu zīdaini gludu, vienlaikus sniedzot tai vieglu, vasarīgu iedegumu. Labs rezultāts pēc 5 dienām: Uzklāj losjonu uz  ķermeņa, lai iegūtu vieglu iedegumu. Ļauj, lai pilnībā iesūcas ādā un nomazgā rokas pēc lietošanas. Neaizstāj pretiedeguma krēmus.
    Sastāvs:  Aqua, Glycerin, Isopropyl Palmitate, Stearic Acid, Dihydroxyacetone, Glycol Stearate, PEG-100 Stearate, Dimethicone, Cyclopentasiloxane, Dimethiconol, Stearamide AMP, Cetyl Alcohol, Glyceryl Stearate, Squalane, Polysorbate 60, Erythrulose, Potato Starch Modified, Hydroxyethyl Acrylate/Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, Sorbitan Isostearate, Caramel, Maltodextrin, Calcium Aluminium Borosilicate, Silica, Tin Oxide, Citric Acid, Disodium EDTA, Parfum, Phenoxyethanol, Methylparaben, Propylparaben, Alpha-Isomethyl Ionone, Benzyl Alcohol, Butylphenyl Methylpropional, Citronellol, Coumarin, Geraniol, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool, CI 16255, CI 47005.

 

    Tālāk rakstīšu pa punktiņiem, lai viss ir saprotami:
  • Pirmais, kas būtu jāzina ir, ka man ļoti patīk šis losjons.
  • Jau pēc pirmās lietošanas reizes, nākamajā dienā man bija viegls iedegums, kas bija kā pārsteigums, jo neticēju, ka viena reize spēj kaut ko panākt.
  • Lietojot visu šo laiku uz visa ķermeņa, arī uz sejas man ir skaists iedegums, tas neizskatās pārspīlēts vai samākslots, jo tas nav nemaz iespējams, tāpēc nav jābaidās to uzklāt par daudz.
  • Lietoju to pēc vakara dušas, lai paspētu iesūkties kamēr taisos uz gulētiešanu.
  • Pēc attēla var redzēt, ka konsistence ir diezgan bieza un atgādina vairāk ķermeņa sviestu, jo losjons man asociējas ar vieglumu un ātru iesūkšanos, bet tas ir sīkums.
  • Vienu reizi esmu mēģinājusi ķermeņa paštonējošās salvetes un tās radīja strīpas un nebija iespējams iegūt vienmērīgu iedegumu, tad šis brīnums neatstāj ne srīpas, ne plankumus un rezultāts ir lielisks.
  • Šim losjonam piemīt interesanta smarža, bet uzsveru, ka smarža nevis smaka. Tā saglabājas līdz neiesi dušā, bet man tā patīk, tāpēc nav pamata pēc iespējas ātrāk no tās atbrīvoties. Varbūt pēc vēl ilgākas lietošanas tā apniks, bet to nevar zināt.   
  • Jāievēro nosacījums, kas ir arī uz iepakojuma rakstīts, ka pēc lietošanas jānomazgā rokas, jo pretējā gadījumā tās paliks dzeltenas, oranžas un to mēs nevēlamies.
  • Liels pluss par to, ka nav melots par ādas mitrināšanu, jo mitrina tas lieliski un patiešām mana āda ir zīdaini gluda. Pat The Body Shop ķermeņa sviestkrēms to nespēj.
  • Jāsaka, ka lietojot tikpat intensīvi kā es, tas beigsies ātri, jo jau tagad esmu tālāk par pusi, bet ja lieto konkrētās vietās, piemēram, kājas, seja, tad tas attiecīgi arī būs ilgākam laikam.
  • Mīnusiņš ir tāds, ka iedegums nav uz ilgu laiku, jo no rīta, kad iepriekšējā vakarā neesmu to lietojusi, tas jau ir mazliet pazudis, galvenokārt no sejas, jo tā tiek pakļauta skrubjiem, attīrošām želejām, kosmētikai un citiem līdzekļiem, kas samazina noturību. Tāpēc, ja gribās šo iedegumu saglabāt, tad jālieto visu laiku.    
     Kopsavilkums: Man ļoti patīk šis produkts un no visas sirds to iesaku izmēģināt arī Jums, gribētu izlasīt Jūsu atsauksmes, jo izskatās, ka man ir uzliktas rozā brilles un neviens neatturēs nopirkt jaunu iepakojumu, kad šis beigsies. :)) Zinu, ka būtu daudz, daudz interesantāk, ja nedēļas garumā būtu iemūžinājusi efektu bildēs, lai varētu salīdzināt, bet nav man ne pienācīga apgaismojuma, ne aprīkojums ar ko to varētu veikt. Jo šeit būtu svarīgi parādīt katru niansi.





18 comments:

  1. šaubos vai kādreiz šādus līdzekļus lietošu, jo man ir tas tips, ka ja vasarā tā normāli pasauļojas, ne pārdeg, tad iedegums saglabājas kādus 10 mēnešus noteikti. Tā kā šovasara nesauļojos, tad tagad staigāju kā bālijs :D
    Man Dove produkcija ļoti patīk, esmu sajūsmā par ķermeņa losjonu. Dove lieliski mitrina ād, tur gan es piekrītu! :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Nu vismaz labi, ka pārējā produkcija patīk.
      Ja vēlēšos nopirkt kādu jaunu losjonu, tad noteikti nopirkšu kādu no Dove. :)

      Dzēst
  2. Šis man arī patika, bet to smaržu es nevaru izturēt, man nez kapēc visi lētie tonējošie uz ādas atgādina vegetas smaržu. :D No drug store piedāvājuma vēl Garnier ir labs. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Kā jau rakstīju vēl nav apnicis, bet vegetu man neatgādina :D
      Garnier es meklēju, bet nevarēju atrast un viņš, man šķiet, ir krietni dārgāks.

      Dzēst
  3. un kā tu viņu nodabūn nost? es paliku ar sarkanu nomocītu ādu...

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. No rokām? Vienkārši nomazgāju ar ūdeni un ziepēm.

      Dzēst
  4. Raksts labs, bet ļoti pietrūkst pirms un pēc bildes :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies!
      Zinu jau zinu, neesiet tik bargas. Nākamreiz, ja būs kaut kas līdzīgs, tad pacentīšos nobildēt. :)

      Dzēst
  5. beidzot sagaidīju rakstu. ;)
    neesmu mēģinājusi, bet pec tavām labājām atsauksmēs liekas, ka bus jāiegādājas. :)
    piekrītu citām meitenēm, pietruka bildes.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. jeej, šodien pat saņēmu komplimentu par ādiņu, tātad ir vērts iegādāties :D
      aj, tūlīt sākšu raudāt :( Būs stimuls laboties.

      Dzēst
    2. ak, jātiek ātrāk uz veikalu. ;d
      nesāc, :) nevajag, mēs katram pielaujam kļūdas, būs labi. :)

      Dzēst
  6. kā vīņš noiet nost? nemanāmi un pakāpeniski?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. tā vajadzētu būt, līdz galam vēl nezinu, jo neesmu pārstājusi to lietot. Nav jau tas efekts pārāk uzmācīgs, lai atstātu kādas pēdas. :)

      Dzēst
  7. Paldies par atsauksmi :)vakar gandrīz nopirku, bet nu tagad esmu pārliecinājusies, ka jāpamēģina arī man. Ja nemaldos, tad Drogās ir arī atlaide uz šiem produktiem

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Šodien biju Drogās un patiešām ir atlaidīte :)

      Dzēst
  8. Paldies par šo rakstu! Man ir šis losjons, bet pagaidām tiku tikai līdz eksperimentam uz ādas vietas, ko klāj apģērbs, pabaidījos uzklāt uz visa ķermeņa. Pašlaik ir ziema un var eksperimentēt, cik uziet - bikini uz pludmali nav jāvelk. Efekts tik tiešām parādās ātri un ir izteikts.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. man ir liels prieks, ka šis raksts noderēja :)

      Dzēst