15 decembris, 2012

Essence Kiss care love lip balm

    Saspringts laiks, tikai šodien varēju rakstu uztaisīt. Vēl paspēja datorā vīruss ierāpot. Brr! Labi, ka ir meistari 24/7, kas var ātri ierasties un visu paveikt. Biju arī lieliskajā MUSE koncertā un pa brīvdienām beidzot satiku vecos klasesbiedrus :)
    Bet šodien gribu Jums pastāstīt un parādīt jaukos, mīļos un visādi citādi foršos lūpu balzamus no Essences. Nav man visi, bet trīs pirmie attēlā: 01 fruit crush, 02 purple berries, 03 fruitylicious. No sākuma nopirku tikai vienu, tas ir, fruit crush, man viņš tik ļoti iepatikās, ka gribēju arī citus pamēģināt.
 

   Tātad šos lietoju jau visu nedēļu un nevaru apstāties. Uzklāju no rīta, katru dienu vienu iemetu somā, lai paņemtu uz skolu, un vakarā pirms gulētiešanas uzklāju. Tiem piemīt īpašība mitrināt lūpas, kā jau lūpu balzamiem, bet šie atšķirībā no citiem to pilda. No sākuma skatījos skeptiki un neticēju, ka viņi mitrinās. Domāju, ka būs cieti un dos nesmuku krāsu, bet lasot labās atsauksmes gribēju pamēģināt. Liels pluss ir par smaržu un lūpu ietonēšanu. Smaržo saldi, piemēram, sarkanais un rozā smaržo pēc konfektēm. Un vislabāk patīk fruit crush tonis, jo tas manām lūpām piešķir vieglu nude toni. Tie ir tik vienkārši, bet lieliski un vairāk tur nav ko piebilst. Ir vienkārši jaizmēģina, lai saprastu.


    Te es mēģināju nofotogrāfēt toņus, lai būtu nojausma par tiem. Rakstam sanāca daudz bildes, jo nedaudz aizrāvos. Var redzēt, ka man šie iet pie sirds. :D


10 comments:

  1. Smuki un smaržo droši vien lieliski, bet man liekas, ka tas tādām jaunākām meitenēm kā Tev. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, tā varētu būt, jo neko uzkrītošu uz lūpām nelietoju. Priekš manis šie ir super ;)

      Dzēst
  2. lūdzu lūdzu ieliec bildīti kā izskatās uz lūpiņām, lūdzu :))

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Pievienojos, radās tieši tāda pati vēlme, aplūkojot Tavu rakstiņu.

      Dzēst
  3. Man fruity crush arī patīk, tik baidas, ka nozaudēju un meklējams veļasmašīnā :D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. oj, veļasmašīnā viņam gan nevajadzētu atrasties, bēdīgi :( :D

      Dzēst
  4. Nonāku pie secinājuma, ka gribu visus. Divi jau ir, esmu sajūsmā. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man arī sāk gribēties visus, bet mana draudzene jau tā nesaprot, kāpēc man vajag visus lūpu balzamus, ja viens ir. :D

      Dzēst
  5. jā, man ir purple berries, jauki smaržo un maigi izskatās uz lūpām. Gribās visus izmēģināt, + man jauns blogs, aplūkoju tavu blogu un sekoju, mans- http://kristinesviskautkas.blogspot.com/ sekojiet,paldies :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. laipni lūgta skaistuma pasaulē, nebiju tevi ievērjusi. :)

      Dzēst