25 decembris, 2012

Garnier body and hand intensive 7 days sos-repair

     Hey, šodien gribu atrādīt atjaunojošu pieniņu un roku krēmu sausai ādai. Vispirms sākšu ar pieniņu.




  • Ražotājs: Atjaunojošs pieniņš ļoti sausai ādai. Bagātināts ar L-Bifidus un dabiskas izcelsmes šī sviestu tik intensīvai mitrināšanai, ka šī sajūta saglabājas līdz pat 7 dienas ilgai pēc pieniņa pēdējās lietošanas reizes. Mitrinošs pieniņš ar L-Bifiduss, ks pasargā no mitruma pārliekas iztvaikošanas arī optimizē ādas dabīgās mitruma rezerves. Tas pastiprina ādas dabīgās aizsargspējas, mazinot iztvaikošanu un ilgstoši mitrinot ādu.

  • Sastāvs: Aqua/water, parffanium liquidum/mineral oil, glycerin, elaeis guineensis oil/palm oil, cetearyl alcohol, peg-100 stearate, glyceryl stearate, dimethicone, benzyl alcohol, bifida ferment lysate, butyrospermum parkii butter/she butter, carbomer, citronellol, limonene, linalool, methylparaben, olea europaea oil/olive fruit oil, phenoxyethanol, sodium hydroxide, xanthan gum, zinc gluconate, parfum/frgrance.

         Mans viedoklis: Pieniņam ir viegla konsistence, kas ātri iesūcas ādā un nav lipīga. Mitrina ādu labi, ja tā nav īpaši sausa. Nepiekritīšu, ka šis piemērots ļoti sausai ādai, lai mitrinātu sausu ādu ir vajadzīgs biezākas konsistences kēms. Arī melots par to, ka mitrinošā sajūta saglabājas līdz pat 7 dienām. Tam būtu jābūt brīnumlīdzeklim, lai ko tādu paveiktu. Lieku plusiņu par iepakojumu, jo patīk dizains. Nekas īpašs kopumā jau nav, bet tas ir tikai losjons ikdienas lietošanai un neko vairāk nemaz negaidīju. :)  





  • Ražotājs: Atjaunojošs roku krēms sos-repair sausai un ļoti sausai roku ādai. Tā īpaši mitrinošais sastāvs ir bagātināts ar L-Bifiduss (Bifido baktēriju lizāts), kas darbojas pret ādas atūdeņošanos, un karitē koka eļļu, kas pat ļoti sausu roku ādu padara mīkstu un labi mitrinātu. Netaukains un nelīpošs sastāvs. Ātri iesūcas ādā. Dermataloģiski pārbaudīts. Piemērots jūtīgai ādai. Nesatur krāsvielas.  

  • Sastāvs: Aqua/water, glycerin, isopropyl palmitate, cetearyl alcohol, glyceryl stearate, dimethicone, myristyl myristate, benzoic acid, bifida ferment lysate, butyrospermum parkii butter/she butter, caprylyl glycol, olea europaea oil/olive fruit oil, peg-100 sterate,  phenoxyethanol, prunus armeniaca kernel oil/apricot kernel oil, sodium polyacrylate, parfum/fragrance.

         Mans viedoklis: Šis produkts jau mani iepriecināja daudz, daudz vairāk. Varu apgalvot, ka šo patiešām var lietot sausas un ļoti sausas roku ādas īpašnieki. Attaiso arī solīto. Nerada taukainu vai lipīgu sajūtu. Ir šī ātrā iesūkšanās, kas man ļoti patīk un mitrināšana. Jā, šeit es sajūtu solīto mitrināšanu. Manas sausās rokas spēja atkopt. Vēl esmu ievērojusi, kad uzklāju šo krēmu pirms gulētiešanas, no rīta, kad mazgāju seju, es jūtu, ka uz rokām ir vēl krēms. Tas lika saprast, ka mitrināšana notiek visas nakts garumā un pat pēc roku mazgāšanas tās ir mitrinātas. :)     

Priecīgus Ziemassvētkus!

:)

5 komentāri:

  1. Draudziņ, nevis krēmu Tu jūti no rīta uz rociņām, bet gan glicerīnu.. Un tas ir nejauki. Es jau iiilgi meklēju kādu LABU roku krēmu, kas tiešām mitrinātu, nevis apvilktu rokas ar glicerīna apvalku.. :( :(

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Aj, tu mani apbēdināji, bet paldies, ka informēji. :)

      Esi mēģinājusi MADARAS roku krēmu?

      Dzēst
  2. Es lietoju mūsu pašu Seal roku krēmu un pagaidām mani tas apmierina. Garnier kopjošos kosmētiku ķermenim, rokām iepriekš nebiju mēģinājusi, tādēļ interesanti palasīt Tavas domas. :)

    AtbildētDzēst
  3. Man atkal roku krēms galīgi nepatika :( ilgi jutu krēmu ( nevis kopšanu) uz rokām, kas man ļoti traucēja.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. savādi, jo man neatkarīgi no uzklāšanas daudzuma tas iesūcas ātri.

      Dzēst