05 decembris, 2012

Tukšā tara - Oktobris/Novembris

    Mans pirmais tukšās taras raksts. :) Man patīk lasīt citu blogu rakstus par izlietotajiem produktiem, bet pašai sakrāt likās nereāli, jo patīk uzreiz atbrīvoties no iepakojumiem. Izmetot laukā, man ir šī dīvainā, bet labā sajūta, ka esmu izdarījusi kaut ko labu. Tāda kā padarīta darba sajūta. Ļoti grūti aprakstīt šo sajūtu, bet atrādīšu visus produktus, kas ir izlietojušies līdz galam pa Oktobri un Novembri. 


    Parasti mutes kopšanas līdzekļi:
  1.  Adanced LISTERINE mutes skalojamais līdzeklis.
  2. Colgate zobu pasta.
  3. Active zobu diegs.
      Ķermeņa produkti:
  1. Adidas soft cotton dušas želeja.
  2. Himalaya toniks.
  3. ISANA nagu lakas noņēmējs.
  4. Vannas kubs.
     Matu un kosmētikas līdzekļi:
  1. Syoss stipras fiksācijas matu laka.
  2. Gosh carbon black, show me volume skropstu tuša.
  3. Gosh amazing length and build skropstu tuša.
  4. Planet spa matu maska ar olīvu eļļu no AVON.

6 komentāri:

  1. Ko domā par Syoss matu laku? Patika?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā patika un kā vēl, mana labākā matu laka, kādu jebkad esmu lietojusi. Tā smaržo ļoti jauki un galvenais, ka tā nesaķepina matus kā to dara visas pārējās.

      Dzēst
  2. Kā Tev patīk matu maska no Planet Spa?
    Man palikusi tikai vienai reizei (lietoju kā kondicionieri katrā mazgāšanas reizē).
    Patīk tā sajūta, kad maska tikko izskalota, bet pēc tam nekādu efektu neredzu.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Arī es viņu lietoju kā kondicionieri. Man arī patīk tā sajūta, kad maska tiek izskalota, nu arī smarža nav slikta, bet vairāk nekas.

      Dzēst
  3. Atbildes
    1. Šī dušās želeja man patika un nekas daudz sakāms nav. Smaržo jauki un pēc dušas šis aromāts paliek, protams, nav pārāk uzmācīgs. Mitrinoša kā tas ir rakstīts uz iepakojuma. Esmu lietojusi arī citu - Adidas Vitality ar masējošām pērlītēm, kas vēl bija vecajā iepakojumā, tagad skatījos, ka ir jauns dizains. Vitality man patika labāk, bet tas bija dēļ šīm pērlītēm un smarža bija stiprāka nekā soft cotton.

      Dzēst