23 janvāris, 2013

Essence illuminating base


     Šodien atrādīšu Essences Illuminating base, kura jau ilgu laiku stāvēja topošo rakstu sarakstā, bet  man nesanāca par to uzrakstīt. Pat mudinājums rakstu uztaisīt man nelīdzēja un jūtos par to slikti. Sākšu ar to, ka man tā neiet pie sirds, bet lietoju, jo žēl mest ārā.

plusi:
  • palielina make-up'a noturību
  • sniedz sajūtu, ka āda tiek mitrināta, bet par to neesmu droša, varbūt es maldos
  • dozators, kas palīdzēs produktu neizspiest pārāk daudz
mīnusi: 
  •  bāze satur spīdumus, kas ir pārāk uzmācīgi, jo lietojot BB krēmu spīdumi ir pamanāmi, bet lietojot tonālo krēmu spīdumu tikpat kā nemana
  • pēc make-up'a noņemšanas uz sejas būs daži "riebeklīši" jeb spīdumi, kas paliek uz sejas. man viņi traucē, jo ir sajūta, ka seja nav attīrīta, bet sejas ādu ar papildus attīrīšanu nevēlos mocīt
rezumējums:
     plusi ir vairāk nekā mīnusi, bet šajā gadījumā mīnusi ir spēcīgāki un, tāpēc mans gala slēdziens ir tāds, ka šo bāzi es atkārtoti nepirktu. 
 

redzami  spīdumi

5 komentāri:

  1. Es jau laiciņu skatos uz šo bāzi Essence stendos. Paldies par atsauksmi, pārliecināji nepirkt ;)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Tas kā kuram- man šķiet, ka spīdumi vasarā izskatās ļoti skaisti, tāpēc es labprāt pērku :)

      Dzēst
  2. Man gan patīk. Būs jāiegādājas.

    AtbildētDzēst
  3. Man skauž, ka tu spēj izspiest ar to dozatoru tik, cik vajag;D Man nekādi nesanāk, vai nu pa maz, vai riktīgi par daudz..
    Es izmantoju to kā highlaiteri, jo sejas bāze man īsti nav vajadzīga, un lietojot to kā highlaiteri, tā ''noēd'' pilnīgi visu grimu, kas ir zem bāzes.

    Un pilnīgi piekrītu- atkārtoti nepirkšu!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. nezinu kā tev nesanāk, jo man tas nesagādā problēmas.
      interesanti, jo kā hailaiteri to neesmu mēģinājusi. :)

      Dzēst