19 janvāris, 2013

Mutes dobuma higiēna

    Pēdējā laikā nav iedvesmas rakstīt rakstus, bet vairāk patīk lasīt citu blogus un skatīties youtube.com video, bet jāmet slinkums pie malas. Pēkšņi šodien aizdomājos par zobu higiēnu un gribu uzzināt Jūsu domas. Pirms kāda laika televīzijā reklamēja Colgate Max White One zobu pastu, birstīti un mutes skalojamo līdzekli. Man viss bija beidzies un gribēju tādu komplektiņu iegādāties. Tā arī izdarīju un te nu es esmu, domādama kādas zobu pastas labāk lietot. Veikalos, aptiekās ir daudz un dažādu zobu pastu, bet kuras izvēlēties? Es ļoti vēlētos dzirdēt Jūsu viedokli un uzzināt, kādas zobu pastas Jūs lietojat. :)

6 komentāri:

  1. Man ir Splat jutigiem zobiem. Man bija sada augstaknoradita zobu pasta, no tas man apaksejie priekszobi palika loti jutigi, tapec nomainiju.

    AtbildētDzēst
  2. brrr, baltinošie kolgeiti un blednije menti man izvēršas jūtīgos zobos un jēlā mutes dobumā, tāpēc atmetu ar roku. skalošainai lietoju Listerīnu (forši, ka arī pie sāpoša kakla un smaganu iekaisumiem šis der), zobu pastas pērku pēc noskaņojuma, bet parasti man vannas istabā vienmēr stāv divas (katram savas dīvainības). šobrīd tās ir lietuviešu Ecodenta, otra ir Biorepair. no baltinošajām pagaidām labāk ir patikusi Blanx, kas domāta kafijholiķiem un pīpmaņiem :)

    AtbildētDzēst
  3. Jau kādus 2 gadus lietoju Splat Blackwood zobu pastu. Ļoti laba, patīk, jo labi notīra zobus, bet tajā pašā laikā ir saudzīga un nekairina mutes gļotādu, un ir DABĪGA. Un interesanti ir tas, ka šī zobu pasta ir melnā krāša. Vienīgais mīnuss ir cena, jo maksā ~7-8 ls. Nepirkšu vairs Colgate un Bled-a-med, pēc tā ko esmu par šiem dzirdējusi....
    ----
    Un šeit ir bildē
    http://hrenovina.net/wp-content/black-splat2.jpg

    AtbildētDzēst
  4. man ir zobu pasta no superdrug,ļoti laba,ļoti patīk. un lēta :) skalošanai - listerīns.

    AtbildētDzēst
  5. Viennozīmīgi- ne Colgate, pārāk agresīvas.Iesaku Splat aveņu(LOVE)- baigi labā, maiga un zobi pēc tam čirkst no tīrības. Vispār Splat ar labas(profesionālā sērija), jāčeko atlaides, tad var dabūt ap 3Ls.

    AtbildētDzēst
  6. Paldies, par izteiktajiem viedokļiem. Ļoti tos novērtēju.
    Tagad būs jaizdara izvēle. :)

    AtbildētDzēst