24 janvāris, 2013

Sun Ozon paštonējošās salvetes

    Vasaras beigās nopirku šīs SUN OZON salvetes ar pašiedeguma efektu.Izmēgināju un briesmas, labāk nebūtu pirkusi. Toreiz bija vēl akcija, ja pērk vienu iepakojumu, kurā ietilpst divas salvetes, par brīvu nāk vēl viens. Paliktu labāk tās turpat, veikalā. Nu labi, nebūšu tik negatīva, jo dzīve nav salda un nebūs. Nekas daudz nav bilstams, kā vien tas, ka paliku oranža un nezināju kur likties. Mācību esmu guvusi, ka lēts ne vienmēr ir labs. :D Pašai tagad smiekli nāk, jo atceros tā brīža sajūtas, kad likās tā tikai filmās var notikt. Pati pārliecinājos, ka var arī dzīvē. Tagad pieturos tikai pie Dove losjona, tas neliek vilties, tikai noturību gribētos ilgstošāku.

  
 
 Kāda Jums ir bijusi pieredze ar šāda veida produktiem?

8 komentāri:

  1. Salvetes esmu izmantojusi tikai vienu reizi - "aizsmērēju" baltos pleķus pēc solārija.
    No summer glowiem vismīļākais ir Avon, ko vairs neražo. Gan jau kaut kad uzrakstīšu atsauksmi.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. gribētu dzirdēt atsauksmi, tā kā taisi rakstiņu :)

      Dzēst
  2. Man laikam visvairāk traucē tā specifiskā smarža nākamajā dienā, bet Dove ir viens no labākajiem drug store tonējošajiem. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. man vēl nav apnikusi smarža, pat patīk :)
      Kādus tu vēl vari ieteikt?

      Dzēst
  3. Es kaut kad ļoti sen nopirku Garnier salvetes, bet joprojām neesmu izmēģinājusi. Galīgi negribas no rīta pamosties ar oranžu seju :D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Ja tās ir tās mazās paredzētas sejai, tad droši meiģini, jo tās es arī esmu lietojusi.
      Man nebija oranža seja :D

      Dzēst
  4. Oponēšu, esmu šīs lietojusi, es izskatījos smuki, ādā tāda vienmērīgi brūna bija, nebiju oranža :D. Tas laikam kā kuram, atkarīgs no ādas. Par smaku gan piekkritīšu, man brālis teica,ka smaržoju pēc svilinātas cūkas :D Tagad vismaz zinu kā smaržo rukši :D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Interesanti, jo uz manīm galīgi nenostrādāja. Tev paveicās :D

      Dzēst