21 februāris, 2013

21.februāris 2013

     Sveikas! Šodien ir pienākusi tā diena, kad palieku par gadu vecāka. Saldie 16 aizvadīti un atpakaļ tos vairs nedabūt. Līdz pilngadībai atlicis tikai gads. Jāsāk jau taisīt saraksts ar lietām, kuras man ir jaizdara, jāpamēģina kamēr nav 18. Ārprāc, traks var palikt sākot domāt cik tie gadi ātri skrien.
     Bet galvenais ko gribēju parādīt ir mani nadziņi, kas tapa iedvesmojoties no citu blogeru dizainiem. No  sākuma biju saskumusi, ka neiznāca tik glīti kā gribētos, bet beigās sapratu, ka šim dizainam nav jābūt akurātam, jo izskatās tāpat labi Vēl vairāk mani iepriecināja tas, ka saņēmu daudz komplimentus. Tas iedvesmo arī nakamajās reizēs nepaslinkot, bet izveidot ko interesantu. :)



p.s. Arī es esmu iegādājusies DNC biovasku, kas ir uzlabojis manu nagu un kutikulas stāvokli, bet ne ilglaicīgi. :(

10 comments:

  1. daudz laimes dzimšanas dienā! :) Vēlu veiksmi, neatlaidību un Tev vēl ir tik daudz laika priekšā, tik daudz piedzīvojumu un tik daudz iespēju priekšā, ka novēlu gandrīz vienmēr pieņemt pareizo lēmumu - vienmēr varbūt nevajag, citādāk nebūs, ko pēc tam atcerēties un pasmieties :) un piepildīt SAVUS sapņus un nevis apkārtējo!

    skaisti nanagi! :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. lielisks novēlējums, liels paldies par uzmundrinošajiem vārdiem! :)

      Dzēst
  2. Daudz, daudz laimes dzimšanas dienā! Veselību, laimi un kā jau Arta minēja- piepildīt visus savus sapņus!:))

    AtbildētDzēst
  3. Dizains tiešām skaists!
    Vēlu to labāko, lai viss cerētais tiešām izdodas! :)

    AtbildētDzēst