16 februāris, 2013

Jauna rubrika - Mēneša favorīti

     Tad nu tā - manī radās iedvesma, un es izdomāju, ka manā blogā būs ikmēneša rubrika! Tājā es apkopošu attēlus, tas ir, veidošu kolāžas, kas ir mani tā brīža favorīti. Kolāžas būs divu veidu, viena tendēta uz kosmētiku un citām skaistuma lietiņām, bet otra uz modi. Man ir arī doma par trešo kolāžas veidu, bet vēl neesmu pārliecināta, ka ir nepieciešamība.
     Sāku jau ar divām kolāžām, kas ir par 2013. gada janvāra/februāra favorītiem, jo nevēlējos pazaudēt mēnesi. Žēl, ka ideja līdz manīm neatnāca ātrāk, jo būtu interesantāk sākt tā kārtīgi no gada sākuma, bet nekad nav par vēlu sākt kaut ko jaunu. :)
    Mērķis? Jūs prasīsiet ar kādu nolūku šos attēlus apkopoju, tad atbilde ir vienkārša. Tā būs vieta, kur smelties iedvesmu un pamielot actiņas, kad bēdīgs prāts. Un domāju, ka pašai būs interesanti pavērot pēc ilgāka laika perioda, kas man konkrētajā mēnesī ir piesaistījis.


5 komentāri:

  1. Esi lietojusi tos Organix matu kopšanas līdzekļus? ;)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. diemžēl neesmu, bet ļoti, ļoti gribētu :)

      Dzēst
  2. Parasti jau par mēneša favorītiem sauc tos produktus un apģērbus, ko pats ir izmēģinājis, tāpēc nosaukums diezgan neadekvāts, jo pieņemu, ka tev nav spaiku balerīnas vai Celine somas, vai MAC vaigu sārtums...

    AtbildētDzēst
  3. Pelēkie nadzini ļoti skaisti':)

    AtbildētDzēst