16 februāris, 2013

Kur pazudu?

     Sveikas, jau trīs nedēļas neesmu priecējusi ar jauniem rakstem. Bēdīgi? Jā, ir gan, bet janvāra beigas un februāra sākums ir izvērties gana aizņemts ar negaidītiem notikumiem, un ne tiem priecīgākajiem. Tāpēc, ceru, ka neesmu nevienu pievīlusi. Neesmu vēl tā īsti morāli nobriedusi atsākt rakstīt, bet nu kaut ko jau gribās šeit uzdrukāt. Atvainojiet, ja tie nebūs regulāri, jo neesmu vēl atklājusi kā cīnīties ar šo problēmu. Esmu mēģinājusi dažādi sakārtot savu ikdienu, lai atliek laiks blogošanai, bet man neizdodas dažādu iemeslu dēļ, piemēram, nogurums, daudz skolas darbi, treniņi un sliktais apgaismojums. Viss beidzas ar to, ka apvainojos uz visu pasauli un neizdaru neko, lai gan "iekšā" sēž tas gribulītis, kas vēlas iet un darīt, un vērst visu par labu.


 Kā Jums izdodas saspringtajā ikdienā atvēlēt laiku jaunu ierakstu veikšanai?

6 komentāri:

  1. Es parasti gaidu kādu saulainu dienu, kad safočēju visu, ko vien varu un rakstu parasti brīvdienās vai kad skolā mazāk darbu.
    Bet vispār arī cenšos atrast kaut kādu pieeju, lai izdodos sakārtot savu laiku un rakstītu regulāri:)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, līdz šim es arī fogorāfēju, kad bija saulains, bet tagad tādas dienas praktiski nemanu vai arī nav izdevības, jo īstajā laikā neatrodos mājās.
      Agrāk arī rakstīju brīvdienās, bet tagad galīgi laika un gribasspēka nav.
      Ja atklājo kā to izdarīt, tad ziņo man arī, bet kas vienam der, tas otram var nederēt. :)

      Dzēst
  2. Kā manā blogā var labi redzēt, man arī neizdodas :(

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Mums kopīgi visām savu sāpīti vajadzētu atrisināt, bet man šķiet, ka rosība varētu parādīties uz pavasari/vasaru, kad būsim pamodušās un uzņēmušas vitamīnu devu :)

      Dzēst
  3. Es arī parasti cenšos noķert saulainu rītu, ceļos agrāk, jo man tikai rīta saule iespīd - un safočēju pāris rakstiem uz priekšu.
    Ir tādas lietas, par kurām izdodas ātri uzrakstīt, ir tādas, kuras marinējās melnrakstos. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es tevi saprotu, man arī sanāk dažreiz, ka raksts marinējās, tad vajag lielu motivāciju to sagatavot un publicēt. Šobrīd man tādu rakstu nav, kas jau ilgi marinējās, ir tikai īstermiņa. :D

      Dzēst