28 februāris, 2013

TBS prieciņš

     Sveikas! Šodien tik skaists laiks, ka sagribējās atrādīt The Body Shop prieciņus, ko ieguvu vakar. Liels prieks arī par to, ka savu naudu nevajadzēja tērēt, jo dzimšanas dienā man uzdāvināja dāvanu karti. Nedēļu es nocietos to neiztērēt, bet atlaides mani gluži vai vilka uz veikalu.





Ieguvumi:

  • Chocomania dušas krēms, 250ml.
  • Chocomania ķermeņa sviestkrēms, 50ml.
  • Kokosriekstu dušas krēms, 250ml.
     Par visu produktu smaržu esmu ļoti sajūsmināta, bet domāju, ka arī pēc to izmēģināšanas nebūšu vīlusies. :)

4 komentāri:

  1. Pirms dažām dienām izlietoju kokosriekstu dušas krēmu. Šokolādes sviests "aizgāja" jau janvārī.
    Tagad domāju, vai pirkt šokolādes dušas krēmu, zin kā, nāk pavasaris, gribētos ko svaigu + tikko iepirkta Cottage karameļu dušas želeja, bet TBS atkal atlaides un es nespēju turēties pretī atlaidēm!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Skatījos tavu rakstu par dušas krēmiem, sagribējās arī pamēģināt un tagad vēl atlaide. :)) Heh, tur tev jādomā pašai, bet labāk neej uz TBS, jo gribēsies ne tikai to vien :D

      Dzēst
  2. Šokolādes sviestkrēms izskatās izklausās labs. Gaidīšu atsauksmes! :)

    AtbildētDzēst