07 marts, 2013

DNC barojošs biovasks nagiem

     Sveikas! Pagājušo nedēļu tapa tikai viens raksts, bet esmu priecīga arī par to, jo šonedēļ notiek tieši tas pats jeb rakstu saulainajā dienā, kura mani iedvesmo. :)
     Gribu nedaudz pastāstīt par DNC biovasku, kuru iegādājos Drogās par nepilnu latu. Arī mani nagi un kutikula ir pasliktinājusi savu stāvokli ziemas periodā, tāpēc lasot daudz, daudz rakstus par roku kopšanu mani pamudināja iegādāties šo līdzekli.

 

     Jāsaka tā, ka neesmu apmierināta ar šo līdzekli, jo tas sniedza pavisam minimālu rezultātu. Lietoju to apmēram pusotru nedēļu un nagu stāvoklis uzlabojās nedaudz, bet kutikula turpināja plaisāt kā līdz šim, tāpēc es pārtraucu tā lietošanu, jo cik tad ilgi varēja gaidīt uz pamanāmiem rezultātiem.
     Pašlaik esmu nagu kopšanas līdzekļa meklējumos, varbūt jūs varētu ieteikt savus? Zinu, ka bija daudz raksti, bet tā arī netieku skaidrībā, kuru izvēlēties. :)

5 komentāri:

  1. Man no šitā un tās eļļas pudelītē dzelteni nagi palika.

    AtbildētDzēst
  2. Man ērtākas vienmēr likušās eļļiņas ar otiņu vai pipetīti, bet neviena nav bijusi tāda wow cik laba, visas izmēģinātās bijušas tikai normālas - arī tās pašas DNC.
    Tā ka arī esmu labas nagu eļļiņas meklējumos.

    AtbildētDzēst
  3. Man ir šis, citreiz uz nakti uzlieku, savādāk tādi taukaini pirkstiņi beigās sanāk. :D

    AtbildētDzēst
  4. Man arī šis ir, tā palēnām lietojas jau labu laiciņu, bet neko sevišķu nedod. Gan jau tā palēnām izlietošu, bet jaunu noteikti nepirkšu. Manīju, ka essencei ir nagu eļļa, un nospriedu, ka gaidīšu atsauksmes un tad mēģināšu:)

    AtbildētDzēst