31 marts, 2013

MUA blusher nr. 5

     Sveikas, šodien turpinu ar MUA produktu atrādīšanu. Iepriekšējā rakstā varējāt lasīt manu atsauksmi par MUA konsīleri, bet šoreiz vaigu sārtums. :)
    Skatiet bildes un lasiet par pašu produktu vairāk...

     Es izvēlējos toni nr. 5, bet kopumā ir pieejami seši toņi, lai gan pašlaik mājaslapā ir tikai četri. Maksāja ļoti lēti, tāpēc bija grēks nepamēģināt.

     Plusiņi:
  • Skaists persiku krāsas tonis, kas derēs gan ikdienai, gan pasākumiem.
  • Ērts iepakojums, kas neaizņem daudz vietas un ir ērti lietojams.
  • Krāsa ir piesātināta, tādēļ uzklāt to ir viegli, jo nav jāmokās, lai produktu uzklātu pietiekošā daudzumā uz sejas.

     Mīnusiņi:
  • Uzklājot tas birst, kas nepavisam nav jauki, jo var sasmērēt gaišu apģērbu.
  • Noturība nav ilga, apmēram 4-6 stundas, lai gan tas ir arī atkarīgs no uzklātā vaigu sārtuma daudzuma. Parasti dienas beigās, man paliek uz vaigu kauliem neliels spīdumu daudzums, bet pats tonis ir izgaisis.
     Kopsavilkums: Kopumā ņemot produkts mani apmierina, jo krāsa ir skaista un piesātināta, iepakojums ērts, cena ļoti laba, bet kas mani šajā vaigu sārtumā atbaida ir biršana uzklājot to, jo, no rīta steidzoties, sasmērēt apģērbu varētu būt briesmīgi un laikietilpīgi, kas gribot, negribot var sabojāt dienas sākumu. Par noturību es īsti nesūdzos, jo tā ja ir pierasta lieta, ka ja vēlas grimu saglabāt visas dienas garumā, tas ir jāatsvaidzina. 

Priecīgas Lieldienas!

9 komentāri:

  1. Tev arī priecīgas Lieldienas! :)
    Kad pasūtīšu MUA paciņu, noteikti šo iekļaušu pirkumu sarakstā!

    AtbildētDzēst
  2. Es ar Mua arī neesmu īpaši pazīstama, tācu beidzot saņemos un pasūtīju tādu kā izmēģinājuma paciņu.
    Skaists tonis liekās, tomēr es laikam vairāk došu priekšroku noturīgākam un mazāk ķēpīgam vaigu sārtumam.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. lieliski, tad vēlāk lūkosim, kas tavā paciņā :)

      Dzēst
  3. jāmokās nevis jāmocās! :)

    AtbildētDzēst
  4. Tgas lV arī var dabū, Duglasā, ja nemalsos bija!

    AtbildētDzēst