26 marts, 2013

MUA Hide and Conceal Cover Up Stick

     Sveikas, šodien esmu ieplānojusi parādīt vienu no MUA produktiņiem - konsīleri tonī Natural! No visiem izmēģinātajiem MUA produktiem šis pagaidām ir mans favorīts, bet kāpēc lasiet tālāk... 


New! Hide and Conceal Cover Up Stick
    Pasūtīju un necerēju uz neko, jo domāju, ka nekas labs par tādu cenu nebūs, bet ziņkāre māca pamēģināt. Jau atkal pierādās fakts, ka lēts nav slikts. Esmu starā par šo konsīleri, jo tas patiešām veic savu funkciju. Tas nosedz visus nesmukumus ap degunu, lūpām utt. un izrādās arī tumšos lokus. Vienu rītu pamēģināju to uzklāt uz tumšajem lokiem, lai pārliecinātos vai tas der. Kā izrādās tas nosedz tos pat ļoti labi, jāmin gan, ka man tumšie loki nav ļoti izteikti kā citiem, bet tomēr ir. Priecājos par nosegšanu, bet sāku domāt vai tas nesaies rieviņās? Pārliecinājos visas dienas garumā un biju patīkami pārsteigta, ka konsīleris nav nekur pazudis. Tikai pašā sākumā pēc uzklāšana tas mazliet saiet rieviņās, bet to ātri izlīdzinu ar pirkstu un vairāk tas nekur nezūd.

5 komentāri:

  1. Man ir doma veikt pasūtījumu no MUA un šis konsīleris noteikti būs manā wishlistā :)
    Paldies par rakstiņu! :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Ceru, ka viņš tev patiks :)
      Veiksmi ar pirkumiem!

      Dzēst