24 marts, 2013

Real Techniques - starter set!

Heiii!
     Šodien es atklāšu, kas tad ir saņemtā dāvana no māsas. Tās ir satriecošās Real Techniques otiņas! :) Ar māsu vienojāmies, ka šīs būs labas un tā arī ir. Esmu priecīga par tik jaukām otiņām, jo to man var teikt nav.
 

    Šīs otas ir īpašas ar to, ka tās ir radījusi Samantha Chapman - skaistuma blogere, kurai youtube.com vietnē ir kopīgs kanāls ar māsu, kurā viņas kā profesionālas vizāžistes dod padomus kosmētikas jomā. (PIXIWOO spied uz linka, lai atvērtu youtube.com kanālu)

   
Komplektā ietilpst piecas otiņas uz kurām ir rakstīts, kam tās ir paredzētas:
1. Base shadow brush
2. Deluxe crease brush
3. Accent brush
4. Pixel-point eyeliner brush
5. Brow brush
 + maciņš, otu uzglabāšanai
 

1. Base shadow brush


2. Deluxe crease brush

3. Accent brush

4. Pixel-point eyeliner brush

5. Brow brush

     No šī komplekta varu izcelt Deluxe crease un uzacu otiņu. Deluxe crease otiņa ir kā brīnums, kas ļauj acu ēnas uzklāt ātri un viegli. Vēl labāk kā ar sākotnējo Naked 2 paletes otiņu, kuru slavēju, jo īstas acu ēnas otiņas man vēl nebija, bet tagad es saprotu, ko nozīmē labas otiņas. Iznākums ir lielisks un esmu saņēmusi ne vien vienu komplimentu. Uzacu otiņu es arī izceļu, jo tā ir tik maiga un der man ideāli, lai aizpildītu uzacis ar ēnām.

8 komentāri:

  1. Es arī sāku skatīties uz tām RT otām. Šobrīd lietoju EcoTools (viens ražotājs), bet RT otām tik glīts dizains un tās ir daudz lētākas nekā manas iemīļotās The Body Shop.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man ir Ecotools pūderota. Un māsai bija mazās ecu ēnu otiņas,bet ar šīm pat salīdzināt nevar :) Esmu tagad ar visām četrām par RT :)

      Dzēst
  2. Tad, kad beidzot dabūšu jauno kredītkarti, noteikti sūtīšu Core Collection (oranžās) un stippling brush, bet visdrīzāk, ka nenoturēšos un ņemšu arī šīs:)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Tās arī gribu un stippling brush :D
      Ceru nākotnē dabūt :)

      Dzēst
    2. Man ir Core collection. Un divas no tām ir super otas, mīļākā otu ota man ir Buffing Brush, patīk arī Contour Brush, bet pārējās divas no šī seta galīgi nepatīk, nelietoju vispār. Bet tas sets ir tās naudas vērts, ja arī labas ir tikai divas otas, pirktu arī vienu pašu Buffing Brush par 17usd :D
      Uz šo starter kitu ilgi skatos, bet bail pasūtīt. Tās otas ir mīkstas? :)

      Dzēst
    3. Tagad gribās arvien vairāk tās otas.
      Mīkstas? Jā, bet šajā komplektā vēl neesmu atradusi pielietojumu lainera otiņai, jo priekš lainera uzklāšanas tā ir par lielu. :)

      Dzēst
  3. Es arī gatavojos pirkt šīs. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Laba izvēle, lai veicas ar pirkumu! :)

      Dzēst