10 maijs, 2013

Ikdienas make-up

Heyy!
     Šodien runa būs par ikdienas maku-up jeb kosmētika, ko es lietoju ikdienā! Rudenī man bija līdzīgs raksts, bet tas bija Tag rakstiņš - cik maksā mana seja. Tagad es cenas neminēšu, bet gan uztaisīšu nelielu apskatu.


Kosmētika:
  1. Urban Decay Naked 2 palete - Ziemassvētku dāvana no tēta, un mans mīļākais kosmētikas produkts, jo dievinu šos dabas toņus, kurus var lietot, lai izveidotu neuzkrītošu vai vakara make up. Viena liela mīlestība ♥... Dažas bildītes ar paleti šeit!
  2. Maybelline Affinitone pūderis - parasts, jauks pūderis, kas neveido maskas efektu uz sejas, protams, uzklājot saprāta robežās. Šo nolēmu pirkt, jo kādā blogā bija pozitīvs raksts.
  3. Maybelline Dream Fresh 8-in-1 BB krēms - pavasarī atgriezos pie šī, bet ziemā gan lietoju Garnier BB krēmu. Konsistence ir šķidrāka un tāpēc uzklājot sajūta ir vieglāka nekā lietojot Garnier BB krēmu. 
  4. Essence kiss care love lūpu balzams - vēl viena mīlestība. No visiem lietotajiem lūpu balzamiem šis ir vislabākais. Man patīk, ka tas patiešām mitrina un palīdz manām lūpām, bet tomēr neesmu atradusi tādu balzamu, kas spētu palīdzēt manām lūpām kritiskākajos brīžos un sausajiem kaktiņiem, kas ir aktuāla problēma arī pašlaik. Patīk arī tonējošais efekts, kas lūpām piešķir vieglu nude efektu. Rakstiņš šeit! :)
  5. Catrice Ultimate lip glow - Lip Color Intensifier - šo izmantoju dienās, kad lūpas ir pietiekami mitrinātas, lai neizceltu nesmuko sausumu. Lieliski izceļ dabīgo lūpu toni, uzklāšana pavisam viekārša un ātra, tāpēc tā ierindojas ikdienas make up sadaļā. Šeit arī rakstiņš!
  6. MUA Hide and Conceal Cover Up Stick - pašlaik nododos pilnā lietošanā šim konsīlerim. Arī sīkāks rakstiņš šeit!
  7. Catrice acu ēnu bāze - nu tā, par šo produktu jaizsakās jau skeptiskāk, bet šeit laikam vairāk būs vainīgi mani "jaukie" acu plakstiņi. Tātad, acu plakstiņi uz mans sejas ir vienīgā vieta, kur ir taukaina āda, tāpēc arī laineru un ēnu noturība nekad nav mani iepriecinājusi. Ziemā šī problēma mazinās, bet tāpat pēc skolas ēnas ir jāatjauno, ja vēlos iziet sabiedrībā. Murgs ir karstais un bezgaisa laiks, jo tad plakstiņiem patīk vairāk sataukoties un ēnām patīk saiet rieviņā. Bez acu ēnu bāzes ēnas varētu nelikt, jo tad to noturība būtu nekāda. Secinu, ka pašu produktu nevar noliegt, ka nav lietojams - taisni otrādi ir lietojams, ja ir plakstiņi bez noslieces uz taukošanos, jo savādāk man šķiet, ka nepalīdzēs nekas. Varbūt jūs varat ieteikt kādu labu bāzi taukainiem plakstiņiem?
  8. Art Deco uzacu ēnas - jaukas ēnas, kas savu funkciju paveic lieliski.
  9. Loreal million lashes skropstu tuša - mana favorīt tuša šobrīd, jo tā nebirst un nesmērējas + iepakojums jauks. Viss, ko var vēlēties!
  10. MUA vaigu sārtums nr.5 - patīk tonis, bet paņemot to ar otiņu, tas birst vēl joprojām, bet tik un tā, tas ir jauks. Sīkāk var lasīt šeit!
Ceru, ka bija interesanti lasīt! :)

14 comments:

  1. Klau, varbūt man kaut kas nav labi, bet man rāda melnu fonu un...melnu tekstu!Tāpēc neko izlasīt bez iezīmēšanas neredz:(

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Mmm, tā nevajadzētu būt, jo man visu rāda kā parasti. :O Jāgaida, kad kāda vēl apskatīsies. :(

      Dzēst
    2. Tad jau man kāda kļūda uzmetas, jo tikko ielādētai lapai rāda uz melna fona balto tekstu, bet pēc pārs sekundēm pazūd. Un tikai iezīmējot, var redzēt:(
      Pie tam augšējā joslā viss ok, melns ar baltu fontu...

      Dzēst
    3. žēl, ka tu neredzi, bet priecājos, ka pārejās redz.

      Dzēst
    4. Ir problēma ar blogu, IE rāda tikai melnu un dažas bildes. Chrome viss kārtībā.

      Dzēst
    5. Pati lietoju Mozilla Firefox un viss rādās, bet pārbaudīju ar IE un patiešām ir problēma. Neesmu baigais eksperts, tāpēc vienīgais ko varu ieteikt ir lietot MF un Chrome. :)

      Dzēst
  2. Es katru dienu lietoju atšķirīgus produktus. Nemainās tikai tonālais un tuša.
    Visi slavē to Essence balzamu, būs jānopērk. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es katru dienu nespētu lietot atšķirīgus, jo pirmkārt jau nav tik daudz kosmētikas, bet arī nav laika meklēt, tāpēc viss salikts vienā kastītē, kuru katru rītu paņemu uz vannas istabu. :)
      Droši, ceru, ka patiks!

      Dzēst
  3. Piekrītu par UD paleti, arī mana mīlestība. :)

    AtbildētDzēst
  4. vajadzēja bildes! :///

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Pie daudziem produktiem ir saite uz detalizētākiem produktu apskatiem, kur ir arī bildes!

      Dzēst
  5. nē,nu es domāju tieši tavas sejas bildes :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. līdz tam vēl tālu, nav man vēlēšanās un drosmes pagaidām seju šeit likt. :D

      Dzēst