07 maijs, 2013

MUA tuša

Sveikas!
    Šodien pirmo reizi lietoju MUA zilo tušu, jo gribējās ko svaigu un iepriecinošu arī make-up. :)


     Pirmais, kas mani neiepriecināja bija tas, ka tā ļoti ātri sakalst, respektīvi, uzklājot no sākuma nesapratu, kāpēc tuša neklājas, bet vaina tajā, ka tā ir sakaltusi. Sanāca nedaudz aizkavēties to uzklājot, bet nekas traks, jo kaut kā jau izdevās. Skumjākais, ka nākamreiz to lietojot varbūt vēl varēšu uzklāt, bet varbūt nē. :(



     Šī bija ne tikai pirmā reize izmēģinot tieši šo tušu, bet arī izmēģinot krāsaino tušu, tas ir, zilo, jo vienmēr esmu lietojusi tikai melno. Iznākums bija iepriecinošs, jo nezināju īsti ko gaidīt, bet man patīk. Klasesbiedrene teica, ka man vajagot zaļu tušu, jo tad manas acis izceltu vairāk, bet diemžēl to es nepasūtīju. Un vēl viens diemžēl...diemžēl es nespēju nofotogrāfēt pašas spēkiem savu aci, lai tā neizskatītos pēc marsieša acs, tāpēc bildītes nebūs, bet droši varat apskatīties šeit. :D

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru