02 jūlijs, 2013

Dāsnās firmas

Sveikas!
     Pēdējā laikā Garnier un Maybelline firmas ir bijušas ļoti dāsnas un ir devušas iespēju pasūtīt paraudziņus internetā, lai saprastu vai produkti ir piemēroti, vai nav. Es uzskatu, ka tā ir lieliska iespēja ietaupīt naudiņu, jo daudzas ir saskārušās ar problēmu, ka nopērkot kādu produktu nonākam pie secinājuma, ka tas neder. Pats bēdīgākais, ka to nav iespējams atgriezt veikalā un saņemt naudiņu atpakaļ. Kāda teiks, ka var izlasīt blogos atsauksmi, bet katram ir savas ādas kaprīzes, tāpēc būt pilnīgi drošam, ka produkts derēs, mēs nevaram būt nekad.

     Ar lielāko prieku izmēģināšu produktus, izņemot Garnier matu krāsu, jo es svārstos vai savus matus krāsot vai tomēr nē, ja būtu to darījusi arī iepriekšs, tad ilgi nedomātu, lai gan ļoti vēlos. Vēl man paveicās, ka atnāca divi Maybelline paraudziņi uz mana vārda. Pirmo saņēmu pavisam ātri un otro jau vēlāk, sistēma ir ko sajaukusi, bet man tikai labāk. :)

2 komentāri:

  1. Arī man tikuši visi šie prieciņi, tiesa gan, matu krāsu atdāvināju draudzenei. Ar vienu paku manos matos nav ko darīt :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Lieliski! Par to nebiju nemaz aizdomājusies vai pietiktu visiem matiem. :D

      Dzēst