03 jūlijs, 2013

ELF

Sveikas!

     Šodien tāda atpūtas diena mājās, tāpēc ir brīvs brīdis, lai Jums parādītu ELF nieciņus, kurus pasūtīju jau pirms kāda laika. Iepriekšs nebiju neko no ELF mēģinājusi, tāpēc izvēlējos uz labu laimi. Beigās izdomāju visu atrādīt vienā rakstā, lai būtu pārskatāmāk. :)

     Tātad sākšu pēc kārtas. Vispirms atrādīšu matēto lūpu krāsu tonī Natural (Studio Matte Lip Colour).
     Nekāds garais apraksts par šo produktu nesanāks, jo pavisam vienkārši nav daudz ko teikt. Pirmkārt jau saku uzreiz, ka nespēju sadraudzēties ar šo matēto lūpu krāsu. Klājas vienmērīgi un bez problēmām, bet izskatās nedabiski, lai gan bildē izskatās labi. Dzīvē man galīgi nepatīk un sajūta, ka kaut kas dīvains ir uzklāts. Turklāt noturība arī nav laba. Man tā noturējās labi, ja stundu. Domāju, ja būtu cits tonis, tad būtu savādāka izjūtas pa šo lūpu krāsa.
     Otrs produkts ir Elf lūpu balzams ar aizsadzību. Par šo ir pozitīvs viedoklis, lai gan nepateikšu kā īsti ir ar to SPF 15 aizsardzību, jo to es nevaru noteikt un saprast, bet atvēsinošā sajūta uz lūpām ir lieliska. Sajūta, ka piparmētras vēsma atsvaidzina lūpiņas. Un vēl viens pluss par iepakojumu. Neko pielikt, neko atņemt. :)
     Pēdējais produktiņš no Elf ir acu ēnu bāze, tonī Champagne. Tā kā uz sejas vienīgā vieta, kas man ir taukaina ir acu plakstiņi, tad nekādus lielos pārsteigumus negaidīju, bet tomēr cerība bija, ka ēnu saiešana rieviņā būs izzudusi. Cerības jau esmu atmetusi, jo arī šis elf produktiņš nepalīdzēja to novērst. Pats praimeris žūst ātri, bet tam ir spīdumi, kuri man personīgi nepatīk, jo vienkārši neredzu ar kādu mērķi tie ir tur domāti. Uzklāšanas arī pavisam vienkārša un nesagādā nekādas grūtības.
Swatchi:
No kreisās - praimeris, lūpu balzams, matētā lūpu krāsa, kur šeit izskatās košāka nekā ir patiesībā.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru