26 jūlijs, 2013

TAG: Pirmā kosmētika (Makeup starter kit)

Sveikas!
     Pēc lieliski aizvadītā festivāla Positivus radās iedvesma izveidot Tag rakstu, kas, manuprāt, ir ļoti noderīgs jaunām meitenēm - Pirmā kosmētika! Katra noteikti atcerās, kas bija viņas pirmā kosmētika. Man tās bija acu ēnas no veikala Rimi, kas tolaik maksāja pus latu. Biju priecīga par tām, jo likās, ka tas ir kaut kas vienreizējs, lai gan īsti vēlme tās lietot man nebija, bet to sajūtu, ka man pieder kosmētika es atceros.
     Pietiks gremdēties atmiņās, atgriežamies realitātē. Kā pirmo kosmētiku es ieteiktu izvēlēties pašu minimumu ar ļoti neitrāliem toņiem. Ja tu sāc apgūt kosmētikas uzklāšanu, tad sākt ar spilgtiem toņiem neieteiktu, lai sevi nepadarītu par apsmieklu, jo pašai var likties, ka izskatās labi, lai gan no malas tā nav.

PIRMĀS KOSMĒTIKAS KOMPLEKTS
























      Kā jau minēju ieteiktu izvēlēties pašu minimumu, jo noprotu, ka kosmētiku parasti sāk lietot jaunas meitenes un ar gadiem pieredze tiek uzkrāta, bet kamēr tās nav nākas pētīt, pētīt un vēlreiz pētīt.

Vieglākai saprašanai un apskatei es apkopoju pa solīšiem: 

 

     1. solis. Lai izlīdzinātu sejas toni, āda būtu aizsargāta un mitrināta, es ieteikt uzklāt BB krēmu, jo tas nav smags salīdzinājumā ar tonālajiem krēmiem. Āda būs svaiga un minimāli varēs just, ka uz tās ir kaut kas uzklāts. Kā mani favorīti ir Maybelline vasaras sezonai, bet Garnier ziemas sezonai, jo Garnier ir treknāks un prasās pa virsu mazu pūdera kārtiņu.

     2. solis. Ja ir vajadzība maskēt izsitumus un zilos lokus zem acīm, tad palīdzēs konsīleris, bet nepārcenties, lai neveidotos maskas efekts. Pietiks ar pavisam nelielu daudzumu. Es ieteiktu izvēlēties Catrice Camouflage cream, jo tas ir viegli pieejams un lietojams.

     3. solis. Zinu, ka acu ēnas ir daudzu meiteņu vājība, jo ar tām var izdarīt brīnumlietas, tāpēc iesācējām Maybelline firmas krēmveida acu ēnas ar labu noturību būs kā radītas. Tām nav nepieciešama otiņa, lai uzklātu, bet gan pašas pirkstiņi. Arī bez acu ēnu bāzes var iztikt, jo pašas par sevi tās uz plakstiņa turās labi.

     4. solis. Par lūpām nevar aizmirst. No sākuma tās ieteiktu mitrināt, bet tad uzklāt kādu sev tīkamu lūpu spīdumu. Kā mitrinātājs derēs tavs mīļākais lūpu balzams, manā gadījumā tas ir pašu Dzintars, bet lūpu spīdums nav neviens konkrēts, bet šis Maybelline ar augļu nektāriem man tomēr patīk vislabāk.

     5. solis. Lai vēl vairāk izceltu acis, ieteiktu uzklāt skropstu tušu divās vai vienā kārtā. Tušu arī grūti ieteikt, jo katrai tomēr der sava, bet mana mīļākā ir Loreal million lashes.

 Lūk, tādi ir mani ieteikumi pirmajai kosmētikai. Pavisam vienkārši un ātri, bet pārējais pats atnāks, kad būs nepieciešams. :)

2 komentāri:

  1. Pārdodu vai izīrēju domenu: www.makeup.lv
    E-pasts: foto4444@gmail.com

    AtbildētDzēst