24 augusts, 2013

Back to school!

Sveikas!
     Šoreiz man ir padomā daudz savādāks raksts kā parasti. Kā jau visi ir pamanījuši, tad vasara iet uz beigām un laiks atpakaļ nav pagriežams, tāpēc gribot vai negribot ir mazliet jāsagatavojas skolai. Nolēmu arī Jūs iepazīstināt ar nieciņiem, ko iegādājos. :)
Šogad man ir ļoti maz lietas skolai, tikai pašas nepieciešamākās.
Divas mapītes, lai varētu skaisti ielikt projektus un nodot.
Līniju un rūtiņu lapas, lai rakstītu kontroldarbus.
Un divas lielās klades grāmatvedībai un lietvedībai.
Šeit gan rūtiņu, gan līniju klades citiem priekšmetiem.
 Mazās burtnīciņas - divas mājasdarbiem un divas pierakstiem.
 
Beidzot atradu jaunu penāli, kur salikt rakstāmos un citus krikumus.
Tādi ir mani nieciņi, lai būtu kaut cik sagatavojusies skolai.
Un kā ir ar Jums? Esat gatavas? :)

14 comments:

  1. es ļooti gaidu skolu :) gribu satikt jaunus cilvēkus :) patiesi nevaru sagaidīt.

    AtbildētDzēst
  2. Es pretēji Santai gan to tik ļoti negaidu :D Bet vēl 3 gadi... uhh
    Sagatavojusies jau daudz maz esmu un šis tas vēl ir palicis no iepriekšējā gada

    AtbildētDzēst
  3. ir skumji, bet mazliet tomēr gaidu, jo tikko pēc vsk pabeigšānas iestājos jaunā skolā. :]

    AtbildētDzēst
  4. Ļoti vēlos atpakaļ uz skolu, jo manā skolā tāda īpaša aura, ka gribas tur atgriezties! :)

    AtbildētDzēst
  5. ai, tāds flashback uznāca, skatoties bildes... forši, ka gaidi skolu un gatavojies :)

    AtbildētDzēst
  6. Gribās to 12. klasi ātrāk piebeig:D
    Kur pirki penāli?")

    AtbildētDzēst
  7. Pēdējais gads jāizcīna un būs miers vienam posmam,tāpēc gaidu un negaidu vienlaicīgi.Skolu gaidu vienmēr,negaidu agros rītus un vēlās naktis grāmatu kalnos,laigan pēc gadiem noteikti tie arī pietrūks ;D

    Skolai sapirku visu tā laicīgi,patīk visi šitie pričeņdāļi :)

    AtbildētDzēst
  8. Ahh, pilnīgi sagribējās uz skolu :)

    AtbildētDzēst
  9. Mani interesē kur pirki penāli? Jo beidzot es ieraudzīju penāli, kuru esmu tik ilgi meklējusi! :D Jau pāris gadus dzīvojos bez penāļa. :D
    Es personīgi galīgi neesmu gatava skolai! :(

    AtbildētDzēst
  10. Piebiedrojos pārējām, kuras vēlas uzzin't kur pirki penāli. esmu jau bijusi vairākos veikalos bet tur tikai ar bārbijām, ar zirgiem vai a mašīnām.

    AtbildētDzēst
  11. Esmu gandrīz gatava, tikai šis tas jānopērk no drēbēm un apaviem :)
    Nevaru sagaidīt skolu, jo būs daudz jaunu cilvēku :)

    AtbildētDzēst
  12. Atbildēšu visām kopā! :)
    Nebiju gaidījusi, ka mazs penālītis izraisīs ažiotāžu, bet pilnīgi piekrītu, ka veikalos nevar atrast. Nopirku to veikalā Super Action! Šeit ir adreses ar visiem veikaliem. http://www.super-action.lv/lv/SUPER+ACTION+VEIKALI Maksāja nepilnu latu. :)

    AtbildētDzēst
  13. Man priekšā pēdējais gads augstskolā - negribas un galīgi, jo jānokārto visi parādi utt, lai varētu pabeigt. Ko tālāk - nezinu. Ļoti iespējams, ka u z kādu laiku pēdējais mans gads, kad mācos. Jāpaņem pauze.

    AtbildētDzēst