15 augusts, 2013

Čistaja Ļiņija sejas krēmi

Sveikas!
     Pēdējās dienās ir atgriezies drūms noskaņojums, kad neko negribas darīt un censties. Sajūta, ka esmu apmaldījusies mani nepamet. Viens no faktoriem, kas ietekmē mani ir laikapstākļi, jo nav vairs karsts un saulains laiks, bet sāk just rudens garšu, bet man tik ļoti gribas vēl aizbraukt uz jūru pasauļoties, nopeldēties un atgūt iekšējo mieru pirms mācībām. Tāda sajūta, ka to vairs nevarēs izdarīt, tāpēc atliek ar vien vairāk laika domāt, domāt un domāt, kas nav labi, jo beigās tāpat esmu iegrimusi sevī un nekas nemainās. Ir vēl citi faktori, kas dzen mani depresīvā noskaņojumā, bet tos labāk paturēšu pie sevis, jo nav ko visai pasaulei savas bēdas stāstīt. Tomēr mazliet gribēju padalīties, jo zinu, ka dzīve iet uz priekšu un nekas nebeidzas. Vienkārši, kas nav vienkārši, ir jāpeld pa straumi un nedrīkst apstāties, lai gan bieži tā šķiet vienkāršāk.
  
     Jāsaņem sevi rokās un jāparāda kaut kas noderīgs. Tie ir Čistaja Ļiņija sejas krēmi. Viens ir dienas krēms normālai/kombinētai ādai ar alveju, bet otrs sausai ādai ar rožu ziedlapiņām un arī dienas, lai gan lietoju to vakarā. Abi krēmi pirkti vasaras sākumā. Abus esmu kārtīgi iztestējusi, jo drīz iepakojumi būs tukši, kas ir tikai pozitīvi.
     Sākšu ar to, ka abiem krēmiem ir piesaistošs iepakojums - mazs un parocīgs. Vienkārši paņemt līdzi, jo nav stikla trauciņā, kas būtu smags un pastāvētu risks, ka tas saplīstu.
 
  • Pēc skata krēmu konsistences izskatās vienādas, bet rožu ir bagātīgāks/treknāks, jo paredzēts sausai ādai.
  • Krēmi klājas vienmērīgi un nav lipīgi, kā arī sejai piešķir svaigu efektu.
  • Labi mitrina ādu pēc attīrīšanas.
  • Smaržas nav uzbāzīgas un es pie tām ātri pieradu, jo alvejas krēms smaržo pēc aprikožu skrubja, bet rožu atbilstošu pēc rozēm, kas manā gadījumā laikam nebūs kā efekts, bet man netraucē tik ļoti, lai tas būtu iemesls šo produktu nelietot. 
  • Nav nepieciešams liels produkta daudzums, tāpēc tie lietojas ekonomiski.
  • Cena ļoti draudzīga - apmēram lats.

2 komentāri:

  1. Man patīk šis alvejas krēms, bet šobrīd nelietoju, jo lietoju sejas gelu taukainai ādai, bet rudenī atsākšu šo :)

    AtbildētDzēst