28 augusts, 2013

Garnier Nordic Moisture Match mitrinošo krēmu paraudziņi.

Sveikas!
     Jūlija sākumā tapa raksts par Dāsnajām firmām, kuru starpā bija arī Garnier. Viņi deva iespēju izmēģināt jaunos krēmus dažādiem ādas tipiem. Protams, es šo iespēju nevarēju laist garām, jo kāpēc gan nepamēģināt? 
 
      Ražotājs ir radījis trīs dažādus krēmus:
  • Normālai ādai - Maigs un zīdains krēms ar zilās ūdensrozes ekstraktu, kas līdzsvaro un izlīdzina ādu. Kāds svaigums!
     
  • Sausai un ļoti sausai ādai - Ļoti bagātīgs un Īpaši mitrinošs krēms ar kamēlijas eļļu, kas baro un nomierina ādu. Nav taukains un ātri iesūcas ādā. Atā sausumam! 

  • Kombinētai un taukainai ādai - Viegla un matējoša tekstūra, kas bagātināta ar zaļās tējas ekstraktiem. Nesatur eļļu un ātri iesūcas ādā. Ak, cik matējošs! 
     Teikšu tā, ka esmu vīlusies. No sākuma izmēģināju krēmu Normālai ādai, bet jau no pirmās uzklāšanas reizes sapratu, ka krēma konsistence mani neapmierina un tāda ir visiem krēmiem. Tā ir savādāka nekā parasti. To ir grūti raksturot, bet liekas tāda nevienmērīga un personīgi man nepatīk. Smarža visiem krēmiem ir svaiga, bet ar raksturīgu Garnier niansi. Pati krēmu iedarbība nebija slikta, bet tik un tā man labāk patīk Čistaja Ļiņija sejas krēmi.

 

2 komentāri:

  1. Man visi trīs krēmi likās vienādi un neefektīvi ) Piekrītu par Čistaja Ļinija krēmiem...vienīgais savu favorītu vairs nevaru atrast veikalos :(

    AtbildētDzēst
  2. Arī es saņēmu šos paraudziņus. Man iepatikās krēms sausai ādai. Nopirku lielo iepakojumu. Smarža patīk, patīk arī balzāma konsistence. Vienīgi šorīt nodomāju, ka tas krēms ies ilgāk par gadu, jo viņu ļoti maz vajag. Nepatīk, ka ļoti lēni nokalst uz ādas.

    Ar atlikušajiem paraudziņiem sasmērēju pēdas, jo vakar konstatēju, ka beidzies pēdu krēms :D

    AtbildētDzēst