25 augusts, 2013

Pirkumi...

Sveikas!
     Mēģinu vēl pēdējās vasaras brīvlaika dienās nesēdēt mājās, bet satikt draugus utt., atrast apģērbu pirmajam Septembrim, ko man veiksmīgi iznāca izdarīt. Protams, šo to arī nopirku Drogās, lai palutinātu sevi.
      Laiks ārā tāds vēsāks un gribās jau uzzieķēt uz ādas kaut ko mitrinošāku, tāpēc nolēmu izmēģināt Dove produkciju. Iegādājos ķermeņa losjonu ar šī sviestu un tādu pašu dušas želeju, jo man noteikti nepietiek ar visām tām, kuras piepilda vannas istabas plauktiņus. Matu laka man arī nebija, tāpēc nolēmu par labu jaunajai Schwarzkopf ar aveņu aromātu. Uz forA līdzekli pedikīram jau ilgi metu acis, tāpēc beidzot to iegādājos. Arī nagu uzlīmes sen jau vēlējos pamēģināt, bet Maybelline cena man nelikās adekvāta, tā nu es iegādājos šīs par nieka 1,18. :)

 

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru