28 septembris, 2013

Clinique Chubby Stick #06 Woppin' Watermelon

Sveikas!
Šodien, svētdienas dienā, vēlos Jums pastāstīt par Clinique Chubby Stick, kuru iegādājos tikai trešdien. Trešdiena bija laba diena, jo tad arī uzliku gelish laku, bet to jau Jūs zināt.
Šo Chubby Stick gribēju jau sen, kad tas iznāca, bet, protams, man kā skolēnam budžetā tas ieliktu robu, jo pašai nestrādāt un pirkt vienu lūpu spīdumu par tādu cenu nav prātīgi. Bet tomēr es viņu ļoti vēlējos un beidzot nopirku, jo gribējās tieši šo, tā teikt oriģinālo. :)
Kopumā ir pieejami 16 dažādi toņi. Sākot ar rozīgiem un beidzot ar brūnajiem.
Es vēlējos kaut ko gaišu un ne pārāk spilgtu, jo nāk ziema un neesmu arī pieradusi krāsot ļoti spilgtas lūpas. Man patika #15 Pudgy Peony, ja būtu vasara, tad ņemtu šo, bet tā kā vajadzēja, ko piezemētāku, tad izvēlējos #06 Woppin' Watermelon
Ražotājs:
  • Zīmuļveidīgs lūpu spīdums, kas tonē un mitrina lūpas.
  • Ilgnoturīgs. Šim es varētu nepiekrist, jo 2 līdz 3 stundas es nesauktu par ilgnoturīgu.
  • Automātisks, jo ir izskrūvējams un nav jāasina, kas būtiski atvieglo tā lietošanu.
Teikšu tā, ka kopumā šis lūpu balzams mani apmierina, bet biju iedomājusies kaut ko vairāk, bet ko, neviens nevar atbildēt. :D Laikam jau dēļ cenas, bet vīlusies arī neesmu un kā zinām, tad vienmēr gribas sagaidīt, ko vairāk.
  • Man ļoti patīk lūpu balzāmiņa klājums, tas ir ļoti maigs un saudzējošs.
  • Iepriecina tas, ka tam piemīt mitrināšanas funkcija, kas man ir būtiska, jo kā sākas vēsāks laiks manas nedienas ar sausām lūpām un sejas ādu kļūst ļoti aktuālas. Un kā prognozēju tās sākas jau no šī brīža.
  • Tonis ir lielisks - ļoti meitenīgs, viegli rozā, kas labi man piestāv. 
  • Man patīk, ka tas nav lipīgs vai kā savādāk nepatīkams, bet patiešām maigs un atstāj dabisku izskatu. 

Vēlu Jums izdevušos dienu, bet es šodien cītīgi pildīšu mājas darbus un izdarīšu šādas tādas lietiņas, kas ir nepieciešamas. :)

9 komentāri:

  1. Šo es arī grasos pirkt, bet pacietīšos pāris mēnešus līdz tax-free zonai. Redzot, ka pamazām beidzas mana mīļā Loreal Caresse lūpu krāsa, skatos uz two-ton-tomato toni:)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es arī paciestos, ja vajadzētu, jo kāpēc gan neietaupīt.
      Tas arī skaists tonis, visi, manuprāt, rozīgie un sarkanie toņi ir skaisti, lai gan viens, kas sliecās uz oranžīgo man nepatika.

      Dzēst
  2. Man šis ir, bet tā īsti nepatīk. Lumenes resnulis simpatizē vairāk.
    Skatījos jauno Avon katalogu, arī viņiem tagag ir resnuļi, kā arī Catrices jaunajai kolekcijai vajadzētu drīz pie mums būt.

    Bildes ļoti skaistas, Linda! :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Kāpēc nepatīk?
      Jā, visi cenšas pievilināt pircējus, bet tas jau tikai normāli. Katalogu kosmētika mani nekad tā īsti nav vilinājusi, bet Catrice gan es gaidu. :)
      Liels paldies! :))

      Dzēst
  3. Mani gan kaut kā šie zīmuļveidīgie nepiesaista. :(
    Bildes tiešām ļoti skaistas. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Katram jau savs, visiem neizpatikt. :D
      Paldies, Tev! :)

      Dzēst
  4. Savulaik šī man ļoti patika, taču gribētos kaut ko patiešām ILGnoturīgu. Ko jūs dāmas ieteiktu?

    AtbildētDzēst