30 septembris, 2013

Dove purely pampering dušas želeja un losjons

Sveikas!
 Ehh, pirmdiena! Ja pagājušonedēļ tā paskrēja nemanot, tad šodien nevarēju sagaidīt, kad ātrāk tikšu prom no skolas, jo bija briesmīgi garlaicīgi.
 Atrādīšu Jums Dove purely pampering dušas želeju un losjonu.
 Jāsāk ar to, ka māte google bildes pārveido pelēkas un, kas par vainu nesaprotu, jo iepriekš tā nebija bieža parādība, bet vienīgais veids kā to apkarot ir nopirkt savu domēnu. Nu labi par to nav stāsts, bet gan par Dove produkciju.
 Kāpēc es tos iegādājos?
Sen jau gribēju nopirkt kādu Dove losjonu un dušas želeju tīri intereses un smaržas pēc.

Smarža manam degunam šķiet burvīga.Tā ir parastā Dove firmas smarža, kuru raksturot ir grūti, + vēl kāda īpatnēja salda smarža. Smaržas man neizdodas raksturot, domāju, ka vieglāk būs aiziet uz veikalu un pasmaržot pašām. :D

 Dušas želeja salīdzinājumā ar citām ir bieza, bet tas netraucē, jo tā mitrina ādu un sniedz patīkamu sajūtu.

Ja pierasts, ka losjoni ir viegli un ātri iesūcas, tad šis nav tāds. Arī tāpat kā dušas želeja ir bagātīgs un žūšanas ilgumā vairāk atgādinās kārtīgu ķermeņa sviestu. Viegli klājas un atstāj mitrinātas ādas iespaidu.

Kopumā man patīk gan dušas želeja, gan losjons. Domāju, kad lielie dušas želeju krājumi beigsies nopirkšu vēl kādu, jo pasmaržoju arī kokosriekstu un zinu, ka to arī vēlos. :) Iesaku, ja esat budžetam draudzīgiem ķermeņa kopšanas līdzekļu meklējumos.


6 komentāri:

  1. man jau šķiet, ka bildes tāpat izskatās labi. :]
    kā ar sastāvu dušas želejai? ir SLS, vai ne?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Ir labi, bet būtu vēl labāk. :)
      SLS ir, bet tā kā es uz to diži neiepringstu, tad nemaz veikalā nepētīju, bet varbūt vajadzētu pievērst lielāku uzmanību.

      Dzēst
  2. Man jau Dove ķermeņa produkti vienmēr principā patikuši, tik tā firma tik ierasta un gadu garumā jau aizmirsusies vai apnikusi, ka pat nepamanu to starp visu milzīgo produktu klāstu :d

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Tā nu ir, bet man Dove smarža vienmēr asociējas ar kaut ko patīkamu - bērnudārza laiki, kad mājās parasti bija Dove vannas putas un ziepītes. :)

      Dzēst
  3. Man patika Dove ar mandelēm un hibisku (ja nemaldos).
    Šobrīd sev esmu atklājusi dušas eļļas un domāju, ka rudens-ziemas sezonā lietošu tās, sajūtas fantastiskas. :))

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. To gribēju no sākuma ņemt, bet tad ieraudzīju šo un vēl kokosa, un man pietika, lai saprastu, ka neko citu man nevajag. :D
      Dušas eļļas? Man šķiet, ka neesmu neko par tādām dzirdējusi, pastāstīsi vairāk?

      Dzēst