26 septembris, 2013

Manikīrs + Gelish laka

Sveikas!
Vakar beidzot aizgāju uz salonu, lai veiktu manikīru un uzklātu gelish laku. Sen jau vēlējos izmēģināt kā tas ir. Pirmie iespaidi ir pozitīvi tendēti, bet ir arī negatīvi aspekti. Sākšu ar negatīvo, lai varētu nobeigt uz pozitīvas nots.
Tātad, nepatīkamais, kas mani sagaidīja bija gaidīšana, jā, nācās gaidīt, lai gan biju veikusi iepriekš pierakstu. Nu, labi tas vēl tā, bet vēl viena lieta, kas mani apbēdināja bija gelish laku niecīgā izvēle. Biju jau sasapņojusies par pelēku vai haki krāsas laku, bet 'bams' un sapnis izjaukts. Salonā bija pārsvarā tikai sarkanie, rozīgie toņi un viens tumši brūns. Izvēlējos šo krēmkrāsas toni, jo sarkanu vai rozā man patiešām negribējās. Vēlējos mazliet pieskaņties rudenim ar vēsākiem toņiem, bet arī to es spēju pārdzīvot, jo šis tonis man arī patīk. :)  

Nezināju, ka šo toni būs tik ļoti grūti Jums parādīt, bet manam fotoaparātam nepatīk gelish lakas spīdums. Bildēju simtu un vienu reizi, lai sanāktu kaut cik sakarīgi attēli, bet, šķet, ka pirmais tomēr vislabāk atklāj lakas tonis. Tas ir silti bēšs tonis ar rozā akcentu. Mākslīgajā apgaismojumā tas vairāk izskatās bēšs, bet dienas gaismā rozīgs, tāpēc garlaicīgi nebūs! 
Kopumā man patika meistares darbs, lai gan nevaru salīdzināt ar citām, jo šādas iestādes vēl nebiju apmeklējusi, bet ceru, ka sekos arī nākamās reizes!
Tagad tikai atliek veikt novērojumus, lai zinātu, cik tad ilgi laka noturēsies uz maniem nagiem. :)



15 comments:

  1. Gribu Tevi iepriecināt - tonis ir ļoti, ļoti skaists(runāju par pirmo bildi) :)

    AtbildētDzēst
  2. Piekrītu, man arī ļoti patīk! :)

    AtbildētDzēst
  3. Ja agrāk domāju, ka nude gelisham nepiestāv, tad tagad man ļoti patīk! :)
    Skaisti!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Redz kā, domas var izmainīt viens bloga ieraksts. Paldies!

      Dzēst
  4. man ar ļoti patīk. šie vieglie toņi vispār ir mani vissmīļākie! :D

    AtbildētDzēst
  5. neesmu bēšo laku fane un arī netaisos likt gelishu, bet šis ar rozīgo pieskaņu ir ļoti glīts. manuprāt, ļoti labi piestāv Tavām rokām un ādas tonim! :]

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Uuu, liels paldies! Par ādas toni nebiju aizdomājusies. :)

      Dzēst
  6. Smuks tonis! :)
    Redzi, salonā varbūt bija pieejami tie toņi,m kas ir paši populārākie. Manai meistarei ir ļoti daudz toņu, tomēr reti kura ir tāda, kas vēlas izmēģināt visus toņus. Ir dāmas, kas visu laiku liek sarkano vai taisa franci ar Gelish.
    Man jau ļoti patīk! pluss, ir labi tas, ka izvēlējies tieši gaišu toni, jo kad nadziņi ataugs nebūs tik liela robeža redzama starp ataugumu.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Varbūt tā arī ir, bet tomēr tur bija tādi spilgti rozā toņi, kurus izvēlētos drīzāk mazas meitenes nekā dāmas, bet tā jau nav mana problēma. :D
      Paldies, cerams, ka neredzēs tik ļoti, bet nu skatīšos kā būs! :)

      Dzēst
  7. Atbildes
    1. Esmu priecīga par tik daudz pozitīviem komentāriem! :))

      Dzēst
  8. Perfekti nadziņi. :) Tiešām ļoti skaisti.

    AtbildētDzēst