16 septembris, 2013

Maybelline Colorama acu zīmuļi

Sveikas!
     Šodien ir pirmdiena - diena aizņemta, bet garastāvoklis pozitīvi noskaņots, tāpēc uznāca luste uztaisīt rakstiņu pirms skrienu tālāk!
    Gribu Jums mazliet pastāstīt par maniem iecienītajiem Maybelline acu zīmuļiem. Iegādājos tos Jūlija beigās un nebeidzu par tiem jūsmot vēl tagad
     No sākuma biju iegādājusies tikai zilo zīmulīti (210 Turqoise Flash), bet man tas ļoti iepatikās, ka velējos arī citas krāsas., tāpēc nopirku arī brūno (400 Marvelous maroon) un zaļo (300 Edgy Emerald)
     Uz acīm tie klājas dažādi un būs mazliet jāpacenšas, ja vēlēsies spilgtu toni, kāds ir redzams attēlā zemāk. Jāsaka, ka vissliktāk no visiem man klājas brūnais tonis. Varētu teikt, ka tas pat klājas nevienmērīgi, jo vietām ir tumšāks, bet vietām gaišāks, bet atliek nedaudz pakrāsot un problēmas nav. Varbūt tā ir mana neprasme vai arī tā tam ir jābūt, bet zilais un zaļais tonis tā neuzvedas.
     Noturība nav tā labākā, bet kādas 4 stundas uzvedas labi, tad jau sāk padzist, bet ātri atjaunot viss būs kārtībā! :)
Eh, nesaprotu, kāpēc google pārveido bildes kontrastu. Mana roka izskatās pēc ciplanētieša un zaļais tonis ir pārak tumšs, bet tas nemaina manu viedokli par šiem zīmulīšiem! :)

Lai Jums jauka nedēļa!

4 komentāri:

  1. Tas zaļais mans vasaras pats mīļākais zīmulis! Tas tonis ir tik skaists!
    Par brūno piekrītu - tas slikti velkas, un uz manām acīm tas pats bija ar zilo arī, bet tas laikam kā kuram. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man atkal zilais pats mīļākais, tad zaļais un visbeidzot brūnais. :D
      Vismaz neesmu viena kam tāda problēma.

      Dzēst
  2. Hey dear! :) I just found your blog and I love it!
    I am following you for sure <3
    Would you like to follow me back?

    Kissez and hugs!
    Enchanted Ana
    http://everythingaboutlittlesecrets.blogspot.ro/

    AtbildētDzēst