09 oktobris, 2013

Essence glossy lipbalm - Cherry brownie

Sveikas!
Pēdējā rakstā, kurā atrādīju pēdējā laika pirkumus arī bija šis Essences lūpu spīdums 03 Cherry brownie
Šodien vēlos to atrādīt mazliet tuvāk. Hahaa, sasmējos, jo sāku rakstīt Šogad. Laikam esmu nogurusi pēc skolas, bet nav laika atpūsties, jo jāiet vēl uz aerobiku un jāsamācās vācu valoda. :D
 Nopirku, jo atsauksmes un veikals Drogas izraisīja manī interesi pamēģināt šo lūpu spīdumu. Iepakojums tik krāšņš, ka roka pati stiepjas pie tā. Kā jau redzat, bet varbūt neredzat, tad iepakojums ir ļoti maziņš, kas ir labi, jo tāpat parasti šādus produktus nesanāk izlietot līdz galam, tad nu beidzot varbūt izdosies.
 
 

Pats spīdums ir ar skaistu krāsu, garšu un smaržu
Smaržo saldi, pēc konfektēm, vismaz man citas asociācijas tas nerada.
Garšo arī labi, bet tas nenozīmē, ka ar tā baudīšanu vajadzētu aizrauties. Labāk aizejiet uz veikalu un nopērciet šokolādi vai kādu citu našķi. :D
Priecē tas, ka lūpu spīdums nav lipīgs. Noturības ziņā tas īpaši neizceļas, bet tonis man gan patīk - jauks rozīgi, sarkans. Nav ļoti uzkrītošs, bet ir pamanāms. :)

Labs produkts ikdienas skriešanai!
 Neaizņems daudz vietas somā, bet jauzmanās ar tā pazaudēšanu, bet arī tā nebūtu lielākā bēda, jo cena ir apmēram lats. :)

6 komentāri:

  1. Ar skaistu garšu, viss es esmu ieintriģēta!;D

    vaii, es šodien arī ar vācu val mocījos, cenšos iemācīties apmēram 50 Partizip 2 formas, ko vajadzēja mācīties visu septembri, ak es..;D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Heh, tad uzmet aci veikalā.
      Man tikai šogad sākās vācu valoda, bet mana atmiņa neņem pretī neko no tās. Grūti iet, jo stundas arī maz un motivācija ar katru reizi pazūd.

      Dzēst
  2. Man patīk ļoti šie lūpu spīdumi. Tik maigi uz lūpām jūtas un galvenais nelipina. ;) Tonis ar tāds simpātisks!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es patiesi priecājos, ka tie nav lipīgi. Laikam būs jānopērk vēl kāds. :)

      Dzēst
  3. Jā, man ar ir, un kā par brīnumi patīk! Pat nebiju gaidījusi, ka tik labs;)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es arī to nebiju gaidījusi. Kā sāka,ka viss lētais, ne vienmēr ir slikts. :)

      Dzēst