05 oktobris, 2013

Pēdējā laika pirkumi

Sveikas!
Šodien ašais rakstiņš, lai Jums parādītu par ko vēlāk būs apskati.
  1. Garnier 5 sec Perfect blur
  2. Bioderma Cicabio krēms
  3. Hanna Montana lūpu balzams ar vieglu mirdzumu. :D Ar draudzeni bijām veikalā un teicu, lai paskatās cik jauki produktiņi, domāti mazām meitenēm. Teicu, ka arī vēlos un viņa man šo lūpu balzamu uzdāināja vārda dienā. :D
  4. Essence glossy lipbalm Cherry brownie
  5. Maybelline Colorama Crayon Khol #320 Vibrant violet
  6. Essence Stays no matter what skropstu tuša
Lai Jums jaukas brīvdienas!

7 komentāri:

  1. Es par cicabio ar visām 4 par! Lielisks produkts, tagad tieši benu ir atlaides, man būs jāiepērk ziemas krājumiem:)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. kā šo krēku lietojat? arī uz sejas?

      Dzēst
  2. Es ar nesen nopirku šo Essences spīdumu- ļoti foršs, garšīgs, nav lipīgs un dod skaistu tonīti :)

    AtbildētDzēst
  3. Gaidu atsauksmi par violeto zīmuli! ;)

    AtbildētDzēst
  4. Mani interesē atsauksme par 1. un 2. produktu:)

    AtbildētDzēst
  5. Tieši ievēroju, ka ir jauns violetais zīmulis, gribēju pamēģinat, bet neņēmu, jo ne visi šie zīmuļi ir ļoti pigmentēti, tādēļ gaidu no tevis atsauksmi ar visu demonstrējumu! ;)

    AtbildētDzēst
  6. Paldies par komentāriem, ņemšu vērā Jūsu vēlēšanās! :)

    AtbildētDzēst