08 decembris, 2013

Ziemīgā pļāpa


 
  Sveikas!   


        Tik sen neesmu rakstījusi, ka pat esmu aizmirsusi kā tas ir jādara. Pa šo laiku ir gājis visādi - gan labāk, gan sliktāk, bet galvenais, ka savu blogu pametusi neesmu. Brīžiem, kad laika pietrūka un kad motivācija bija pazudusi pavisam, es domāju vai vispār šiem blogiem ir jēga, vai kosmētikai ir jēga? Un tad es pamostos un saprotu, ka ir gan jēga! Tikpat liela vai maza kā pārējām dzīves sastāvdaļām, ko ikdienā daram. Vismaz priecājos, ka pašlaik esmu atradusi iedvesmu, lai darītu lietas. Vairāk tas attiecas uz skolu, jo brīžiem tā palaidos, ka pašai kauns no sevis. Pozitīvais ir tas, ka pievērsos vairāk sportam. Jau no Septembra cītīgi divas reizes nedēļā apmeklēju aerobikas nodarbības un trīs reizes nedēļā eju uz volejbola treniņiem. Sanāk, ka katru darbadienas vakaru es nesēžu mājās, bet gan aktīvi sportoju. Ar to es arī izskaidroju savu palaišanos mācībās, jo vienkārši vakarā esmu tik nogurusi, ka vienīgais par ko spēju domāt ir kā ātrāk tikt gultā.

  Pietiks par to nogurumu un skolu, tagad vēlos parunāt par ziemīgajām sajūtām, kas mani silda jau no piektdienas vakara. Piektdien uztaisīju karsto šokolādi, paņēmu mandarīnus un skatījos "Viens pats mājās", bet vēlāk pa logu kā krīt sniegpārsliņas, jo dikti, dikti skaisti. Neviltots smaids atplaukst manā sejā kā mazam bērnam par saņemtu dāvanu. Jūtos tik brīnišķīgi un pasakaini, neatceros pēdējo reizi, kad būtu tā jutusies. :))

 


Silti iesaku izbaudīt vēl pasakaino svētdienu! :) 

2 komentāri:

  1. Ziemīgi, man arī ļoti patīk šis laiks! :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, pat vārdos grūti izteikt cik jauks laiks! :))

      Dzēst