07 janvāris, 2014

Marc Jacobs DAISY

Sveikas, dāmas!

Šodien esmu laimīgākais cilvēks uz pasaules, jo sagaidīju savas ilgi kārotās smaržas - Marc Jacobs DAISY! Gribēju nu tiiik ļoti ilgi, ka tagad lēkāju un kliedzu aiz laimes. Gluži tāpat kā 2012.gada Ziemassvētkos, kad saņēmu Naked2 acu ēnu paleti. :) Man nav pat vārdu, lai pateiktu cik ļoti es šīs smaržas mīlu un tagad man ir pat lielais iepakojums, lai nebūtu žēl, ka tās ātri beigsies.:)
 Ja kāda nezin, tad šis ir svaigs ziedu aromāts, kas tā vien sauc pēc mīļās vasaras.
Manuprāt, smaržu dizains ražotājiem ir izdevies tikpat labs kā pats aromāts. Vāciņš ar puķītēm jau parāda, ka smaržas būs vieglas un rotaļīgas.

+

Vēl viena dziesma, ko pašlaik dievinu! :)


Lai jums jauka diena!

9 komentāri:

  1. Šobrīd lietoju lotusa aromāta smaržas, kas ir svaigas un ļoti, ļoti patīkamas, neuzkrītošas, nav pārlieku saldas. Kā ar šīm ? Iepakojums vilina!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Šīs arī ir svaigas, bet neteiktu, ka viņas nav saldas. Aj man vispar grūti iet ar smaržu aprakstīšanu, labāk aizej pasmaržo, jo bail te sameloties.

      Dzēst
  2. Man arī patīk, gan Daisy smaržas visās variācijās, gan Naked 2! :D

    AtbildētDzēst
  3. Man visvairāk no visām Deisy patīk tieši melnās :) tajās ir kas tāds kas mani visvairāk vilina no visām, bet piekrītu - pārējās arī ir lieliskas! :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es nekur neesmu manījusi melnās, tāpēc pat nezinu kā smaržo. Bet nu jā, šīs ir vienkārši amazing!

      Dzēst
  4. Dear, you have amazing blog! Great job!
    I’ll be happy to hear your opinion about my blog!)


    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    AtbildētDzēst
  5. uzdāvināju mazajai māsai šīs smaržas- viņa bija sajūsmā :)

    AtbildētDzēst